Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Şubat 2017 Perşembe

Jane İredale Palet İncelmesi

Merhaba!
Nassınız gıslar? 
Hayat nasıl gidiyor? Yazı yazmayı özlemişim anacım, gel gör ki yazamıyorum!
İçimden gelmiyor, hazır iki çiziktireyim dedim bir baktım bilgisayarda bir dosya fotoğraf
birikmiş, sırasıyla yazsam da yazılacaklar bitse...
İlk dosyamızdan başlayalım, bir etkinlikte hediye edilen Jane İredale paleti inceleyelim...
Jane iredale
Bu palet bir koleksiyon ürünü sanırım, sanırım diyorum çünkü hiçbir yerde bulamadım.
Satın almak isterseniz de yok! Gittigiyor tarzı sitelerden bakmak lazım... belki oralarda
bulunabilir. Neyse cici mi cici bu paleti çok sevdim, sanmayın harikalar yaratıyor,
süper ötesi... Sadece pratik geliyor ve görüntüsü çok güzel :)
Bir fondöten, bir kapatıcı, bir allık, üç far ve iki rujdan (parlatıcı) oluşan paletimizin
swatchlarına geçelim...
Jane İredale
Farlarını çok seviyorum♥ 
Pigmentleri ve kalıcılıkları çok iyi, hatta sürekli ortadaki farı kullanıyorum diyebilirim.
Sür çık, ışıltılı ama içinde sim yok. 
Jane İredale
Allığınada bayılıyorum, şeftali tonlarında içinde hafif ışıltılar var, her makyaja kullanılır.
Fondöten için aynı şeyleri söyleyemiyorum maalesef, rengi çok sarı ve parça parça duruyor.
Ben mi sürmeyi beceremedim bilemedim ama duruşunu sevmedim.
Sadece kapatıcı niyetine sivilce izlerinin üzerine sürüyorum.
Jane İredale
Burada tüm renkleri görebilirsiniz.
Kapatıcısı berbat bu arada yazmadan geçmeyeyim. Turuncu renkte, yapış yapış bir kapatıcı.
Glosslar ise hiç renk vermiyor, hafif bir parlaklık veriyor o kadar.
Farları ve allığının rengine bayıldığım bu paleti elimden geldiğinde incelemeye
çalıştım. Farklı üç rengi daha var sanırım, light, medium, dark , tam emin değilim
bilenler yorum bıraksın zahmet olmazsa, benden bu kadar anacım hadi by...

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair



4 yorum:

  1. daha evvel duyduğum bir marka değil....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mineral makyajailgi duyanların çok sevdiği bir marka

      Sil
  2. Ürün Jane iredale satan eczanelerde 139 tl gibi bir fiyata bulunabiliyor yani halihazırda olan bir ürün ve çok merak ediyordum, açıkçası yazınız çok işime yaradı çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.