Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Nisan 2014 Pazar

Gelecek Günlerde Hayata Dair'de #1 Unutmayın! "Gelecekte Bir Gün Gelecek"

Merhaba!
Attığım başlıktan dolayı özür diliyorum! Elimde değil, böyle kabul edin beni.
Konumuza gelirsek; Pink Spring Party'de çok eğlendiğimizi yazmıştım, bakın burada, şurada da
 "neresi orası?" çığlıklarına neden olan mekan  Kitap Evi Otelini tanıtmış, hediyelerimize şöyle bir göz kırpmıştık. Eeevettt! Şimdi bakalım, karıştıralım neymiş bu hediyeler, firmalar bizlere neler göndermiş?

renkli yansımalar
Renkleri ve tasarımıyla bahar partisine yakışır kartlar için;

sabunopia
'Bunlar şeker' diye annemi kandırdığım, bu güzel kokulu sabunlar için;

nideno defter
 Görünce çok sevindiğim, birde adımı üzerinde görünce havalara uçtuğum
bu güzel defter için; 
 nideno'ya
nideno Facebook

Ross Pharma, Jane Iredale
İlk defa mineral fondöten kullanacağım, deneme fırsatı verdiği için;

doa kozmetik
Saç kremi kullanmaya üşenen biri olarak, alışkanlık kazanmamda
bana yardımcı olacak bir ürün ile beni sevindiren, birde yanına şampuan yollayan

Cyrene
Çok sevdiğim bir ürün oldu, su gibi beni bu ürünle tanıştırdığı için;
             Cyréne Facebook

otacı saç spreyi
Yoluk saçlarla gezip, saçlarımı derisinden koparırcasına tarayan bana
bu spreyi göndererek sevaba giren;
Otacı'ya
             Otacı Facebook

Aubrey Organics
Yazın beni amele yanığından koruyacak olan, doğal olduğu için ayrı bir sempati kazanan;

Konjac sponge
İlk kullanımda cildimi yumuşacık yapan;

Raen
Gülsuyu ve lif için 
Raen'e

Rapunzel Store
Ojeler artık nob temizleme mendili ile temizlenecek, çok sevdim;

Oriflame
"The One" Oriflame'in yeni markası, deneme fırsatı verdiği ve meraktan çatlamaktan kurtardığı için;
Oriflame Facebook

Watsons
Çok merak ettiğim ürünleri göndererek benden bol dua alan;
               Watsons  Facebook

Organique cosmetics
Pul pul dökülen cildime iyi gelen bady balm için;
             Ornanique cosmetics Facebook

Burt's Bees
Ballısını çok severek kullanıyordum yabanmersini ve çikolatalısı geldi harika oldu;
           Burt's Bees Facebook

Dalin
"Saçlarım ipek gibi, kokum bebek gibi" jingle ile dillere pelesenk olan marka;
             Dalin Facebook

Bayan Lili
Bana şans getireceğine inandığım bu güzel kolye için;

Trend Yayınevi
Okumayı sabırsızlıkla beklediğim bu roman için;
          Trend Yayınevi Facebook

Urban Care Naturals
Saçlarımı benden çok düşünen;

ÇOK TEŞEKKÜRLER!

Ben bu post'a 'fragmanlar' diyorum.
'Filmleri' izlemek için sizleri bu salonda bekliyor olacağım.

Peki yarın ne olacak blogda? Ağzınızın suyu akacak o kadar söylüyorum.
Hamileler dikkat! Kızlar sizlerde özenme olayında ne olacağını biliyoruz değil mi? :))



8 yorum:

  1. ne kadar güzel hediyeler güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Tatlimmm krem farlari dendin miii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok cnm denemedim, hemen deneyeceğim ama merak ediliyor ;)

      Sil
  3. üslubunu çok sevdim canım gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Oriflame'ın gönderdiği hediyeleri merak ettim daha önce duymamıştım doğrusu. Onlarında deneyimlerini bloga yazarsan çok sevinmiş olurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba ilk sıraya oriflame gelecek herkes çok merak etmiş :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.