Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Nisan 2014 Çarşamba

"Pink Spring Party" Bursa Blogger Buluşması #1

Merhaba!
Bol fotoğraflı,cıvıl cıvıl, rengarenk bir post'a hazır olun!
Sonra vay efendim ben duymadım, görmedim olmasın :)
Vizontele'ye selamı çaktıktan sonra başlayalım hadi ;

Pazar günü Masum İnciler blogunun sahibesi Burcu'nun düzenlediği Bursa'lı makyaj ve moda bloggerlarının katıldığı "Pink Spring Party" de eğlenerek, muhabbet ederek, kahkaha atarak geçirdim.
"Yok canım abartma!" diyorsanız ispatı fotoğraflarda.

 ☺♥☻
Pink Spring Party
Pembe bahar partisi olunca pembe ojesiz olur mu?

Pink Spring Party
Onlar muhabbette, ben çekimde :) 
Bu koyu sohbete ev sahipliği yapan, herkesin "neresi burası, çok güzelll yaaa" diye nidalar attığı yer
Kitap Evi Otel. Bizleri güzel ikramlarla ve güler yüzle ağırladıkları için teşekkürler.
.  Ne zaman dışarı çıkmaya kalksa, gideceği yer konusunda kararsız kalıp, benim gibi eve gelip çay demleyenler varsa ve Bursa'da yaşıyorsa, adres veriyorum dikkat! Kitap evi otel :)

Pink Spring Party
Burcu (masum inciler) ve Ben ♥

Pink Spring Party
İkramlar çok leziz 
Piyona başında Fazıl Say olma yolunda ilerlerken memleketten kovulmayalım :))
Şapkam nasıl? 1930 modası :)


Kızlar dikkatle dinliyor! Acaba nedir nedir? 
Pink Spring Party

Burcu hanım bizlere Konjac sünger ve Arnica süpürgenin sunumlarını yaptı.
Konjac süngeri merak ediyordum, %100 doğal cildi canlandıran, peeling yapan bu sünger denenecek ve yazılacak, meraklar giderilecek. 
Arnica süpürge ise bana büyük sürpriz oldu, bloggerları desteklediği için büyük bir alkış Arnica'ya gelsin. 

Pink Spring Party


Pink Spring Party
Blogumu seviyorum, yazıyorum, araştırıyorum, okuyorum.
Eğlenceli kartlar günümüze renk kattı :) Renkli Yansımalara teşekkürler.

Pink Spring Party

Pink Spring Party

Pink Spring Party
Supercellma (selma)

Pink Spring Party
Selfie :) Oscar ödül töreninde çekilen selfiden çok daha başarılı.
Ellen kız; gör nasıl selfie çekilir. (supercellma ♥)

Pink Spring Party
Özlem'den bir selfie :) (modaliza)

Pink Spring Party
Kızlar sosyal medya kurdu olunca böyle oluyor :)
Bir yandan sohbet, bir yandan sanal alem :)
Buda habersiz selfie :))

Pink Spring Party


Pink Spring Party
Burcu'cum çok uğraşmış, titizlikle her ayrıntıyı düşünmüş.
Beni de davet ettiğin için teşekkürler Burcu :)

Peki bu etkinlikte kimler vardı?

Yarın;
Kitap evi otel inceleme ve hediyelerimiz burada olacak peki sen nerede olacaksın?
Tabii ki burada!
Görüşürük ♥



6 yorum:

  1. oooh ne güzel bende keşke olsaydım çok güzel geçmiş canım gününüz :) İnşallah görüşmek buluşmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ya çok eğlendik valla :) inşallah cnm Bursa'ya gelirsen haber ver mutlaka görüşürüz :))

      Sil
  2. Bursa da yaşadığını bilmiyordum aycn, ben de Bursa dayım. :)) Ne güzel bir gün geçirmişsiniz. Kitap Evi ni biliyorum çok güzel ve şık bir yerdir. Eskiden çok giderdik ama uzun süredir gitmemiştim hatırlamış oldum;) Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa süpermiş hülya hanım :)) Çok güzel bir mekan, biz çok beğendik :)

      Sil
  3. Canım yazına bayıldım :) Ben geldiğin için teşekkür ederim. Nice buluşmalarda görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) sizleri tanıdığım için çok mutluyum ♥ inş. cnm

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.