Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Nisan 2014 Perşembe

"Flormar Precious Parlatıcı Ruj" İncelemesi

Merhaba!
Flormar'ın Light of Flowers koleksiyonundan, almayanı dövüyorlar indiriminden aldığım, 
sırf kargo bedava gelsin diye sepete attığım bu parlatıcı ruju 1-2 kere kullandım.
Parlatıcı insanı olamadım pek. (ergen dönem hariç)

Gelelim yorumlara;
flormar lf43 lip gloss
Ambalajın sağlamlığı benden tam not aldı.
Flormar kendini geliştiren kalitesini arttıran bir marka oldu.
Yerli bir markanın bu kadar gelişmesi gurur verici.

parlatıcı ruj
Bende ki rengi lf43
Açık uçuk bir somon rengi. İçinde sim, ışıltı yok 
Yapış yapış olup, dudakta yağlı bir görüntü oluşturmuyor.
Dediğim gibi 1-2 kez kullandım renk çok güzel, ama dudakta çok açık renk duruyor, 
görüntüsü hoşuma gitmiyor. 
Parlak bir görüntü istersem açık renk rujların üzerine şöyle bir geçiyorum doğal bir görüntü oluyor.

parlatıcı ruj
Benim çatlak, patlak dudaklarım pek parlak ruj kullanmaya uygun değil görüldüğü üzere. :(( 
İndirimden ne kadara aldığımı unuttum :(
Online olarak satışta yok, Flormar kiosk'larında olabilir. Sormak lazım.
Kampanya biteli çok oldu kalmamıştır, ama şansa :)
♥☺☻♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.