Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Nisan 2014 Perşembe

Etamin Kitap Ayracı ♥

Merhaba!
Dün akşam saatlerinde instagram'da minik bir kalp paylaşmış ve ne işliyorum diye sormuştum?
Evet şimdi açıklıyorum! 
Çok büyük bir olay değil neden böyle "gizemli" bir olay gibi paylaştım valla bilmiyorum :)
Bahar havası çarptı beni :)
Neyse gereksiz ayrıntılardan gelelim ne yapmışım?
 Kendine gel Aycan! Başlığı atmışsın neden uzatıyorsun.

Taaa taaaa (efekti vereyim bu kadar yazıdan sonra :))

İnternetten baktığım kitap ayraçlarının hepsi ingilizce, bu durumdan rahatsız olan bir tek ben miyim?
Elimden geldiği kadar ingilizce kelimeleri türkçe yazmaya çalışıyorum, ama bir noktadan sonra tıkanıyorum.
Read me! Yazan kitap ayraçlarından ilham alarak, minik kalpler kondurarak bu tatlı ayracı yaptım.

Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?

Yorumlarınız bekliyorum!

☺------ Sevgiler -----☺


4 yorum:

  1. Onun beşiktaş armasından bir oku beni yapsan bir çok beşiktaşlı :D Bundan satın alır . Güzel bir üdşünce. Read me nedir yahu :D

    YanıtlaSil
  2. Bence gayet güzel olmuş aycn, ellerine sağlık ve evet maalesf ki İNgilizce kullanılıyor genellikle, dünyadaki en geçerli dil olması sebebiyle, ama sen iyi yapmışsın Türkçe kullanarak. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hülya :)) devam edecek bu hobi :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.