Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Nisan 2014 Pazar

"Dört Yapraklı Yonca" Şans Getirir Mi Dersin?

Merhaba!
Şans kimimizde çok, kimimizde hiç yok. 
Ben "hiç" grubunda olmasam da, "eh işte idare eder" diyecek kadar şanslıyım.
 Hayatımın her döneminde "yaaa ben çok şansızım" diyecek kadar bencil, en ufak bir mutluluk anında "offf  benim ki de ne şans be" diyecek kadar kendini beğenmiş olabiliyorum.
 Masum İnciler'in düzenlediği  Pink Spring Party'de de içimden şöyle geçirdim;
"Aycan kızım sen bir şeyi isteyerek, severek yapınca evren sana yardımcı oluyor", şans denilen olgu ise işte o zaman devreye giriyor. Bilmiyorum böyle hissettim, kazanılan arkadaşlar, 
en önemlisi geçirdiğim zaman kendimi şanslı hissetmeme neden oldu. 
Bu kadar duygusallık yeter! 
Şanslı hissetmeme ve şans totemi yapmama neden olan bir diğer şey ise,
 Bayan Lili'nin hediyesi olan çok şık bir kolye.

Sunumu çok şık değil mi? 
Kutudan çıkan melek figürü sabundan, çok güzel :)

Bayan Lili'nin internet sitesinde alyansdan küpeye, kolyeden bilekliğe yüzlerce model mevcut.
Yaklaşan anneler günü için arayışa benim gibi başladıysanız, Bayan Lili'de hem bütçenize, hem de zevkinize uygun bir takı bulacaksınız. Anneler günü diye kendimi ihmal etmeyeceğim tabii :))
Otantik paralardan esinlenerek tasarlanmış küpeleri gözüme kestirdim. (Bknz.)
30 gün iade süresi olmasını ise çok sevdim. 
Amanın ben bu siteye hemen bakayım, sevgilime, anneme, hediye alayım,
anneme, sevgilime aldım kaynanam darılmasın ona da şık bir şey alayım diyorsan :)))

Mavi rengine ise bittim. Kolyeyi görür görmez siyah bir bluzla hayal ettim.
İnanıyorum "Dört Yapraklı Yoncam" bana şans getirecek.

Sizler şansa inanır mısınız?
Düşünceleriniz merak ediyorum!
Eeeee yorumlarınızı da bekliyorum tabii :)

Sevgiler!



2 yorum:

  1. Ben şansa inanıyorum. Hatta o kadar bana gelmese de inanıyorum. Umarım kolye şans getirir efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. İnanmayı seçtik biz gerisi şansa kalmış :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.