Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Mart 2014 Pazartesi

"Rimmel Wake Me Up Fondöten" İncelemesi

Merhaba!
Bir fondöten incelemesi ile daha bir aradayız.
Bu nasıl bir cümle ya! Lütfen yaratıcı ol Aycan! Hiç izlenmeyen sabah programlarının sunucuları gibi anons yapma :) Yaklaşık 1 ay önce aldığım, severek kullandığım bu fondöteni incelemeye başlayalım.

Rimmel Wake Me Up Fondöten
Ürün cam şişede, plastik kapaklı.
Pompalı oluşu kullanımı kolaylaştırıyor. İstediğiniz kadar ürün alabiliyorsunuz.

Rimmel Wake Me Up Fondöten
Bende ki rengi "ıvory"

Rimmel Wake Me Up Fondöten
Yapısına gelecek olursak;
- İnce yapılı, günlük kullanıma uygun.
-Kapatıcılığı az, problemli bir cildiniz varsa kapatmakta zorlanabilirsiniz.
- Bende olan "ıvory", pembe alt tonlu bir renk.
- Cildimde ağırlık yapmadı, t bölgemde parlama yapmadı. (cildim kuru karma)
-İçinde minik ışıltılar var, fakat bu sizi korkutmasın cilde uygulandığında belli olmuyor.
- Hafif bir kokusu var. Ben sevdim rahatsız etmedi.
- İnce yapılı olduğu için sürümü kolay.
- Ne mat duruyor, ne de çok parlak, orta karar :)
- Fyatı 25 tl. İndirimlerde yakalarsanız bir fırsat verin derim.
- 15 spf güneş koruması var. Ürün 30 ml.


Rimmel Wake Me Up Fondöten
Flaşsız çekim
Sevmediği yanı ise bir süre sonra ciltte oksitlenip griye dönmesi.
Tabii bu bahsettiğim şey çok uzun süre durunca 5-6 saat gibi bir sürede oldu.
Sadece bende mi böyle oldu bilmiyorum. Kullanan varsa yorumlarını bekliyorum.

Rimmel Wake Me Up Fondöten
Flaşlı çekim.

Rimmel Wake Me Up Fondöten


Sevgiler

2 yorum:

  1. Bu fondöteni bende denemek istiyorum ama önce evdeki stoklarımı azaltmalıyım sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. :)) evet bende bu sıralar bişi almıyorum. kullan kullan bitmiyor ki :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.