Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Haziran 2014 Pazartesi

Mim #9 || Game of Thrones

Viva makyaj benim bir Game of Thrones hastası olduğumu göz ardı etmemiş ve beni bu güzel mimle mimlemiş. Kendisine çokkk teşekkür ediyorum. Güzel yanaklarından öpüyorum ♥

Game of thrones
Bak bak nasıl pişmiş kelle gibi sırıtıyor George tahta oturmuş.
Yakında ölebilirsiniz herhangi biriniz diye içinden geçirmiyorsa bende Aycan değilim ☺

1- Kitaplarla/ diziyle nasıl tanıştın?
Cnbc-e'de ilk sezonun ilk bölümünü izledikten sonra hemen kitaplarını aldım.
 Daha önce bir yayın evi sadece ilk kitabı türkçeye çevirmiş ve pek ilgi görmemiş.
Dizi sonrası kitaplar patlama yapınca Epsilon yayın evi haklarını alıp yeniden çeviri ile bastı.
Türkçeye çevirileri Sibel Alaş yapıyor. İlk sezonda kitaplar türkçeye çevrilmediği için bekle bekle ölmüştüm.

2- Stark ve Lannister hanesinden hariç en çok hangi haneyi seviyorsun?
Hımm Targeryan diyeceğim. Yazık kızzzzz! Sürülmüşler, öldürülmüşler :((

3- Stark'lardan hala hayatta olanlardan veya ölenlerden en sevdiğin karakter kim?
Jon Snow, şimdi o stark değil diyeceksiniz ama bence Stark.
Zaten Jon ile alakalı büyük gerçekler yakında ortaya çıkacak.

4- Lannister'lardan en sevdiğin karakter kim?
Şimdi bu soruya tabii ki tüm olayların, hikayenin baş kahramanı, karakterlerin vicdanını temsil eden;
Tyrion diyerek cevap vereceğim.
Fakat dizi ilerledikçe Jamie'yi de sevmeye başladım. (her şeye rağmen)

5- Beğendiğin başka karakter?
Varys 
Hâlâ kime hizmet ettiği belli değil. Seviyorum keltoşu ☻

6- Beğendiğin kötü karakter?
Petry Baelish 
Oyuncuyu değil ama karakteri seviyorum, çok gerçekçi yazılmış kaosdan faydalanması,
kaos yaratması, kendi çıkarları için neler yapabileceği, ne kadar ileri gidebileceği belli olmayan kötülük abidesi. Şerefsiz mi görmek istiyorsun bknz: Baelish
Birde tazıyı beğeniyorum, kötünün sırf kötü değil insani yanını gösterdiği için.

7- Beğenmediğin kötü karakter?
Joffrey tabii.

8- Öldüğüne üzüldüğün karakter?
Robb Stark

9- Öldüğüne sevindiğin karakter?
Joffrey

10- Sahnelerinden sıkıldığın karakter?
Sansa Stark, uyuz oluyorum ya :/

11- Seni en çok şaşırtan değişim/ gelişme?
Robb'un ve Catleyn Stark'ın öldürülmesi (Catleyn öldü mü göreceğiz bakalım)
Prens Obeyn Martell'in ölümü, iyi adamdı o ya neden George neden?
Arya'nın bir türlü anasını bulamaması.
Brandon Stark'ın güçleri,
daha çok var ama aklıma gelmiyor şimdi.

12- Dizideki bir karakteri canlandırsaydın hangisi olurdu?
Arya olabilir. İntikam almayı kafasına koymuş ve güçlü bir karakter.

13-Dizide ki yerlerin neresinde oturmak isterdin?
Kings Landing

14- Sence en son tahta kim çıkacak?
Jon Snow ya da Daenerys

15- Dizi hakkında ne düşünüyorsun?
Fantastik dizi, film, kitap sevdiğim için  her türlü beğeniyorum.
İlk zamanlar çok fazla fantastik öğeler görmesekte işin aslı yavaş yavaş çıkıyor meydana,
ve karakterler çok hırslılar, hem iyi olabiliyorlar hem kötü dizinin tutulmasında en büyük etken karakter incelemeleri bence. Yani böyle diyorum ben, siz ne düşünüyorsunuz?
Yazın bakalım Game Of Thrones hakkında düşüncelerinizi.



3 yorum:

  1. Ayyyy yapmisin Mimi ve COK güzel olmus, komple imzalarim tüm düsüncelerini hemfikiriz, Baelish serefsiz evet haha :D
    Dün arkadasimla tekrar baktim taaaa ilk bölüme ona tanitmak icin ve Sansanin ozamanki halini görünce nasil sasirdim, henüz 13 yasindaymis ve Joffreye nekadar asik bizim salak kiz offf offf, simdi bekle dur seneye kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. severek yaptım cnm :) Genelde dizi hakkında görüşler böyle galiba :) Baelish şerefsiz tabii her şeyi o başlattı sonuçta :)

      Sil
  2. Bende game of thrones serisini çok beğeniyorum.Kitaplarının ilk ikisini okudum ama mutlaka hepsini okumak istiyorum..Birde yazar ölmeden ; kitabın sonunu getirseler iyi olacak:))))adam ha öldü ha ölecek gibi duruyor.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.