Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Haziran 2014 Perşembe

Mim #8

Merhaba!
Masum İnciler blogunun güzel sahibesi Burcu beni mimlemiş, kendisine teşekkür ediyor ve hemen mim'e başlıyorum ☺


Blog açma hikayeniz nedir?
Yaklaşık iki yıldır blogları takip ediyorum, bende açsam yazsam diye düşünüp saçma bir isimle blog açmıştım  ve bir iki yazı yayınlamıştım. İtiraf etmek gerekirse çok zor geliyordu post hazırlamak. İlgilenmeyip blog tutmak bana göre değil demiştim. Hatta eski yazıların fotoğraflarıda blog adı farklıdır.
Ama blog açmakta ki amacım ahşap boyama çalışmalarımı paylaşmaktı.
Daha sonra makyaj merakım beni blog açmaya iten nedenler arasında.

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Eski blog adım çok akılda kalıcı olduğu halde annemin ısrarları ve benim isteğimle değişti.
Israrla yazmaya başladım, bazen olmuyor dedim bıraktım, tekrar döndüm azim ettim ve bu noktadayım.
Ayrıntılı açıklamayı şu mimde anlatmıştım.


Hangi mevsimi seversiniz?
Sonbahar

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Kış geliyor!
Doğalgaz faturası yolda ☻

Kırmızı ruj mu? Eyeliner mı?
Eyeliner


Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Yeni bakış açıları, yeni arkadaşlar

Kitap okumak mı? Bir şeyler yazmak mı?
Bu sıralar yazmak

Şiir mi? Roman mı? Hikaye mi?
Hikaye

En etkilendiğin film?
Godfather 1-2

Hangi tür kitap/film?
Fantastik

Öğrenci olmak mı, iş hayatı mı?
Öğrenci olmak

Kitap okumak mı, film izlemek mi?
İkisinin yeri ayrı.

Klasik giyinmek mi, spor giyinmek mi?
spor giyinmek

Almaktan asla vazgeçmeyeceğin şey ne?
Makyaj malzemeleri ☺

En sevdiğin yemek nedir?
Karnıyarık

En sevdiğin dizi?
Breaking bad (bitti ama hâlâ breaking bad)
Birde Aşk-ı Memnu var ☺☻

Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin?
Eşyaları hareket ettirmeyi isterdim.

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Halsizlik ve ateş

Alınacak listen var mı? İlk 5 nedir?
1- Superga ayakkabı.
2- Toms ayakkabı
3- Rimmel stay matte pudra
4- sony experia z2 telefon
5- tişörtler almak istiyorum kendime bir sürü


İlk aldığın makyaj malzemesi?
Uyduruk bir far paleti hatta mavi tonları vardı. yazmıştım onu da galiba.


veee son.

Bu mimi sabredip okuyan herkescikleri mimliyorum.

Instagram
Twitter

3 yorum:

  1. The Sword in the Stone Disney cizgifiliminde öyle bir sahne varki, sihirbaz tüm esyalarini hareket ettirip bagulana sigdiriyor, cocuklugumdan beri cok seviyorum sahneyi Mim cevabini okuyunca o aklima geldi, cok güzel olmus :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu mimi cok severek yapmistim. Blogunun isminin gelisi cok hosuma gitti :)
    Cok guzel olmus kalemine saglik
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. @vivamakyaj :) teşekkürler, bende sürekli gözlerimle haraket ettireceğim diye 1 saat bakar dururdum eşyalara, kafam mı güzeldi neydi:)

    @aner çok sevmesemde blog adımı :) böyle yorumlar görünce seviyrum :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.