Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Mart 2014 Çarşamba

Mim #5 Hava Değişimi

Merhaba!
Canımız sıkkın, yasaklar her yerde, saçmalıklarla uğraşıp abuk sabuk açıklamaları dinliyoruz.
Neyse ne olduğunu az çok biliyoruz, biraz kafamız dağılsın diye bu mimi yapmış birçok blog arkadaşım.
Bende cevaplamak istedim, bakalım sorular nelermiş;

1- Neden blog adın? (blogun adının nereden geldiğini soruyor:)
Adım Aycan, adımın anlamı; ay'dan kopan parça, anneannem "ayparcası gibi kızsın" derdi arada sırada.
Blog adım ne olsun diye düşünürken aklıma geldi.
Aslında hiç beğenmiyorum keşke farklı bir isim koysaydım diyorum. Fakat artık çok geç :((
Adresim "aayparcasi.blogspot.com" ama blogumun adı hayata dair... bu şekilde devam edeceğim :)
Sosyal medya hesaplarında ise aycanhayatadair kullanıcı adını tercih ediyorum.

2-Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
Olduğu kadar, olmadığı kader.

3- Kendinle ilgili 3 doğru, 1 yanlış?
Çabuk sinirlenirim ve hemen parlarım.
Sevdiklerime hediye almayı severim.
Açık havayı çok severim, bisiklet sürmeye bayılırım.
Makyaj malzemelerini çokkk seviyorum.

4- İlk anılarınız nedir? En çok hangi yaşa kadar inebiliyoruz?
4-5 tam hatırlamıyorum ama oturma odasında oyundan kalkmamak için altıma işemiştim :)
O zamandan tembel olduğum belliymiş :))

5- En sevdiğin şarkı?

6- En sevdiğin roman?
İlk okuduğum roman Reşat Nuri Güntekin'in Çalıkuşu romanı benim için ayrı bir yerde.

7-En sevdiğin çizgi film karakteri?
Çocukluğumda çok izlerdim She-ra'yı.
He-man'in kız kardeşiydi yanlış hatırlamıyorsam.


8-En sevdiğin oyuncağın?
Babamın aldığı bir panda ayı vardı. Eve gelen misafir çocuklar halletmişler sağ olsunlar.
Biraz daha büyüdüğümde ise Sindy bebeklerim. (yazısı mevcut bknz.)

9- Şimdiye kadar aldığın en güzel hediye?
Babamın cebinden erikleri çıkarıp, sürpriz yapması.
Dünyanın en güzel hediyesiydi benim için.

10-Odanda sana ait olan, en sevdiğin nesne?
Belirli bir nesne yok.
Makyaj çekmecemi çok seviyorum ♥


11- En sevdiğin yemek?
Böyle yazınca aklıma gelmiyor ama karnıyarık ve fırında makarnayı çok severim.
Ayrıca pideli köfteyi bir Bursa'lı olarak sevmemek olmaz.


12-En sevdiğin hayvan?
Hayvanları çok seviyorum, ama yanlarına yaklaşıp sevemiyorum :((
Köpekleri sevebiliyorum biraz da, kedilere mümkün değil dokunamıyorum.

13-Aile dışında onsuz yapamam dediğin, en sevdiğin kişi?
Bu soruyu sevmedim, sevdiklerin hayatından çıksa tabii ki üzülürsün, ancak hayat devam ediyor ve yola devam ediyorsun. 

Bende bu mim'i cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum.
♥ sevgiler ♥


5 yorum:

  1. Ben de tam tersi kedileri mıncık mıncık edip köpeklerin 50 mt yakınından geçmiyorum :) Çok sevimliler ama bir korku, dokunsam kolumu koparacaklar sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük köpekçiklerin yanına bende gidemiyorum ama ufaklıklar çok tatlı :))

      Sil
  2. ilk anına koptum :) resmen kahkaha attım :) fırında makarna - lazanya ilişkisini de farketmedim değil, dediğin gibi benziyoruz birbirimize :) Biyerlerde karşılaşıcağımıza eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) işedim valla annem kolumdan tuttuğu gibi banyoya götürmüştü :)) hey allahım ne çocukmuşum

      Sil
  3. hediye çok güzelmiş ki kıskandım :) böyle şeyler insanı çok mutlu eder :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.