Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Mart 2014 Salı

Kendin Yap! Krem Kutusu Boyama

Merhaba!
Blogumu açma sebebim olan ahşap boyama uğraşımı çok boşladım. Hatta o kadar boşladım ki,
bana küsmek üzereyken yakalayıp barıştık. İşte o barışın sonunda bu güzel çalışma çıktı.

 Hepimizin kullandığı el kremi kutuları vardır, sakın atmayın o kutuları,
ufak dokunuşlarla çok şık yüzük, küpe, kolye kutuları olabilir.

süt mixion
Plastik malzeme, boyayı tutsun diye süt mixion'u kutunun dış kısmına sürüyoruz.
Kurumasını bekliyoruz. Kuruduktan sonra istediğimiz renge boyuyoruz.
Açık renge boyarsanız zor kapatabilirsiniz. Ben 10 kez falan boyadım :((
Su bazlı boya kullandım.

dekupaj kutu
Beğendiğim resimleri lazer yazıcıdan çıktısını aldım. (tone ile baskı yapan)
Dekupaj tutkalı ile  istediğim yerlere resimleri yapıştırdım. Noktacıkları ise fırçanın arkasıyla yaptım.
Kutunun içini boyamadım. Boya kokusu olur diye.

dekupaj kutu
Su bazlı vernik ile vernikledim ve üzerine biraz sim döktüm.


dekupaj kutu

dekupaj kutu

dekupaj kutu

Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?
Yaptığım dekupaj tepsi için tık.



♥ Sevgiler ♥

28 yorum:

  1. çok güzel olmuş böyle bişi beklemiyordum :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, çok begendim, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ah ah bende hiç malzeme yok ki benim önce malzeme temini yapmam lazım Canım, ellerine sağlık çok güzel gözüküyor gerçekten... Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim cnm, eğer istersen her şeyi yaparsın :)) teşekkür ederim öptüm :)

      Sil
  4. Bayıldım ben buna ya :D Ellerine sağlık cnm ;)

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel olmus ellerine sağlık.
    Biseyler yapariz diye atmiyoruz nolucak sonu bilmiyorum :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik cok begendimmm :)

    YanıtlaSil
  7. çok cici olmuş, enfes! tebrikler..

    YanıtlaSil
  8. Basit birşey sandım postu okumadan önce.
    Ama sonuç harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapımı basit gerçekten herkes uygulayabilir. :)

      Sil
  9. harika harika olmuş ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş bende yapmak istiyorum ne yalan söyleyeyim ama hangi malzemeleri kullanmam gerek neler lazım olur bana yazarımızın canım ister ınstagramdan ister burdan yanıtla tatlım :) bende bu tür elişi tarzı işlerle uğraşmayı ve üretmeyi seviyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper süper hemen sizde yapın :) cnm süt mixionu yazdım zaten kuruyunca, cadence markasının boyaları var ahşap boyama için satılıyor. Hobi marketlerde var. Cadence taffy rengiyle boyadım. birde tabii fırça alman gerekiyor. boyamadan sonra netten bu fotoları bulup çıktısını aldım fotokopi çekilen yerlerde çıktısını alabilirsin (lazer ile baskı yapan makineden yani toner ile) kestim resimleri dekupaj tutkalı var o da hobi marketlerde var. onunla yapıştırdım. Yapıştırdıktan sonra üzerinede sürdüm biraz. kurudu ve noktacıkları fırçanın arka kısmıyla yaptım en sonunda su bazlı vernik ile vernikledim. vernikten sonra boyutlu boncuk boya ile süsledim
      Malzemeler
      Dekupaj tutkalı, fırça, akrilik boya, süt mixion, su bazlı vernik, boyutlu boncuk boya

      Sil
  11. çok sevimli ve işlevsel çalışmaların var tebrik ederim seni canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. aycan, normal ağaç tutkalı aynı işlemi görmez mi?

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.