Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Kasım 2015 Pazartesi

Sunkiss Saç Açıcı Jel

Merhaba!
Seçimlerden canınız sıkıldıysa haydi gelin sizlerle güzel güzel dedikodu yapıp,
şu saç açıcı jelleri konuşalım. Hep söylediğim gibi saçlarımı hiç boyamadım.
Ne zaman boyamaya kalksam "çok bilmiş aile büyükleri" "sakınnnn" diye bağırıyorlardı.
Sağ olsunlar bu yaşıma saçımı boyayamadan geldim. Şu an o kadar pişmanım ki, keşke
saçımı saçma sapan renklere boyayıp gençliğimin tadını çıkarsaydım, kimsenin lafını sözünü
dinlemek size hiçbir şey  kazandırmıyor. En azından bu saç konusunda. Yoksa büyüklerinizi
dinleyin tabii :)) Neyse işte böyle bir durum var. Ben saçımın kömür karası siyahından artık
sıkıldım. Boyamak da istiyorum ama önce bi deneme yapayım, sonra boyamak kolay nasıl olsa dedim ve
 Sunkiss saç açıcı jeli kullandım. 

Sunkiss Saç Açıcı Jel
Sunkiss'i kullanmak için saçınızda boya olmaması gerek.
Kullanımı ise çok basit, ister kuru, ister ıslak saçınıza uygulayabiliyorsunuz.
Tutam tutam veya saç uçlarına sürebilirsiniz. Saçınızın hangi bölümünü açmak istiyorsanız.
Uygulama yaptıktan sonra saçınızı saç kurutma makinesiyle ya da güneşte kurutabilirisiniz.
İşte bu kadar basit :)


Aşama aşama saçlarımın fotoğraflarını çekmeye çalıştım, çalıştım diyorum çünkü ışıktan dolayı 
yansıtamadım. Altta en son hali bulunuyor, o fotoğrafta daha belli.
Bende ki etkileri ise;
1-Duştan sonra ıslak saçıma uyguladım, özellikle saçlarımın uçlarına.
Saç kurutma makinesiyle kuruttum, güneşe çıksam daha etkili bir açılma olabilirdi belki.
2- Saçımda kuruma, sertleşme olmadı.
3- 4.aşamadan sonra saçımdaki açılmalar belli oldu.

 4- Saç uçlarımda kahve- kızıl bir ton oluştu. Çok belli olmasa da ben sevdim.
Tüm tüpü kullandım ve bu sonucu elde ettim.
Eğer sizin saçınızın doğal rengi daha açıksa daha çok açılma olacaktır.
Siyah saçta bu şekilde oldu.
Kısacası saçlarıma zarar vermemesi, birden bire açmamasını sevdim, biraz daha açsaydı
daha çok sevebilirdim. Ancak boyarsam nasıl olurun denemesini yapmış oldum.

İşte benim Sunkiss deneyimim böyleydi.
Sizler bu ürünü kullandınız mı?
Memnun kaldınız mı?

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair



6 yorum:

  1. benim saçlarım boyalı olduğu için maalesef kullanamıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Nereden temin edebiliriz ? Siz nereden temin ettiniz ?

    YanıtlaSil
  3. Nereden temin edebiliriz ? Siz nereden temin ettiniz ?

    YanıtlaSil
  4. Peki aynı anda mı uyguladınız arayla mı

    YanıtlaSil
  5. Peki aynı anda mı uyguladınız arayla mı

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.