Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Haziran 2015 Çarşamba

1 Ürün 2 Yorum || Note Dudak Kalemi

Merhaba!
Nasılsınız eyyyy ahali! Gelmeyen yazı yaşadığımız şu Haziran ayında hayatım yağan yağmurla
şenleniyor, ne güzel hiç güneş yok :) Ben tatile gitmiyorum, kimse gitmesin, güneşin altında
malak gibi yatmasın :) Böyle saçma bir mevsim geçirirken sayın Büşra Kızgın ile ortak
projemiz olan 1 ürün 2 yorum yazımızı yazalım dedik, her şey sizler için ♥
Bugünün ağır misafiri; Note Red 06 dudak kalemi.


kırmızı dudak kalemi
Öncelikle dudak kalemi kullanmanın ne ulvi bir şey olduğundan bahsedeyim.
Kızlar; rujunuzun rengine uygun dudak kalemi kullandığınızda rujunuzun kalıcılığını
arttırırsınız, ayrıca dudaklarınızın şekli şemalı ortaya çıkar, benden söylemesi.

Özellikle kırmızı ve koyu renk rujlarda şart olan dudak kalemlerinin
envai çeşit markası var bilindiği üzere ama ben çok bunları seviyorum.

Note kalem ise;
Soğuk tonlarda bir kırmızı diyebiliriz .
Yapısı sert, dudakta yağ gibi kaymıyor maalesef, o nedenle alıştığım Emliy kalemlerle
karşılaştırma yapıp bu durumu sevmedim.
Rengini Mac Ruby Woo'ya çok benzettim, hatta dudağınıza hafif bir nemlendirici sürünce
çakma Ruby Woo elde edebilirsiniz.  Kalıcılığı iyi, kırmızı rujlarla kullanılabilir.

Note dudak kalemlerinin 5 renk seçeneği var, buradan inceleyebilirsiniz.
Fiyatı; 4,90 tl. Oldukça uygun fiyatlı, nude tonlarda bir rengini alabilirim.
Büşra bu kalem için neler yazmış hemen okuyalım :)

Sizler Note dudak kalemleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Hele yazın bakalım, yorumlaşalım :)

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair

3 yorum:

  1. Note'un henüz hiç bir ürününü kullanmadım. Ben de essence dudak kalemlerini seviyorum. Gerçi pek dudak kalemi de kullanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fontötenini çok merak ediyorum ben de :) Essence herkes beğeniyor sanırım, dudak kaleminde emily favorim

      Sil
  2. paylaşımlarınız çok güzel.devamını bekliyorum.

    www.tesetturnotlari.blogspot.com
    blogumada bekliyorum

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.