Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Haziran 2015 Salı

Game of Thrones 5. sezon Finali ve Ben

Merhaba!
Öncelikle hayırlı ramazanlar diyerek kalpleri fethetmek, bam telinize dokunup
sizlere iftarın daha çok saatler sonra geleceğini hatırlatıp depresyona sokarak
gıcıklığımı ispatlamak istiyorum. Hani derler ya bir öylesin bir böylesin, aynen öyeyim, gıcığım napim.  Kısa kısa ısınma turları atalım bakalım, ara verdim yazı yazmayı özledim..
Eminim siz de beni özlediniz.


----○----○----

Hayranı olduğum dizinin finaliyle başlamak istiyorum; izlemeyen varsa beşinci sezon finalini
okumasın bundan sonrasını. Ulan şerefsiz George, ulan hayvan herif, sen nasıl bir sadistsin, sen nasıl
bir yazarsın, kimsin lan sen, kendini ne zannediyorsun! Diyerek Game of Thrones yazarı olan
George R. R. Martin'e saydırmakla içimin nasıl ferahladığını size anlatamam.
Daha neler yazarım ama terbiyemi bozmak istemiyorum.
Neden adama saydırdım? Neden olabilir sizce?
Umudumuz, platonik aşkım olan Jon Snow gitti, bildiğin adamı delik deşik ettiler.
Allah'ım içim yanıyor, yastayım. Nöbet dedi, adam kendini feda etti iki kıçı kırık herif gelsin
baby face'imi  şişlesin. Çok üzgünüm dostlarım, aşk gitti, can gitti, bebek surat gitti.
Geri gelir mi? Bilmiyorum! İnşallah gelir, gelmesze izlemeyeceğim taht oyunları falan.
Bu George kendi oturcak galiba bu tahta, sığmaz da koca götlü :)
İlk vukatım sezon finaliydi ve beni derinden etkileyen olay JON SNOW :(

Game of Thrones 5. sezon Finali


----○----○----○-----

Bunu sürekli yazıp sizi boğmak istemiyorum ama belim geçti.
YAŞASIN :) Evet arkadaşlar sonunda ağrım geçti, neden arada beni delirtecek kadar ağrıyor
bilmiyorum, röntgenlerde bişi de çıkmıyor, sinir stres galiba .
Hiç durmadan 2  hafta boyunca belinizin koparcasına ağrıdığını düşünün, kalkamıyorsunuz,
hiç bir yere gidemiyorsunuz. Zor zamanlardı, geçti şükür, inşallah olmaz artık :)

-----○----○-----○-----

Son olarak sizlere youtube çekilişi ile ilgili bir haber vermek istiyorum.
Çekiliş videosunda kazanan arkadaş bana mail atsın demiştim, hay dilimi eşşek arısının türevleri
soksun, demez olaydım. Kendini akıllı sanan bir beyinsiz bana mail atıyor, ben çekilişin
kazananıyım, adres bu diye. Ben de doğal olarak videonun altına çekilişe katıldığı
hesapla bir yorum yapmasını istiyorum. Bu akıllı sanan beyinsiz kazanan kişinin fotoğrafı
 ve adıyla yeni bir hesap açmış google+ 'da ve bana diyor bakar mısınız, benim bu kişi.
Bakıyorum bakıyorum yok iki hesap. Dedim siz kazanan değilsiniz, neden böyle sahtekarlık
yapıyorsunuz. Bir sürü bahane yazmış, hem bahane üretip bir yandan da hala inandırmaya çalışıyor beni. PES DEDİM, PES ettim yeminle.
Velhasıl kelam  kazanan arkadaş bana ulaşmadı ben de çekilişi tekrarladım.
Tekrarladım tekrarlamasına ama kendini akıllı sananlara karşı daha dikkatliyim.
Çekiliş sonucuna buradan bakabilirsiniz.




Takipte kalın ve instagram çekilişime katılmayı unutmayın!
Çekiliş için buraya tıklayın!

instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair
   


11 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun :( Gmae Of Thrones sezon finali tam bir hayal kırıklığıydı benim için :( Jon Snow ölmemeliydi. Umarım bir mucize olurda dirilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) bayağı öldü pek dirilecek gibi görünmüyor ama

      Sil
  2. aynen katılıyorum jon snow la ilgili yorumlarına
    bütün karakterleri harcadı adam nerdeyse
    gazetede okudunuz mu bilmiyorum ama ,Kit harington da gelecek sezon yokum demiş ühühühühü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet okudum maalesef öyle demiş, üzgünüzm :(

      Sil
  3. Stark'lar tam anlamıyla favorim. Robb Stark, hamile eşi ve anneciğinin öldüğü sahneyi ağzım açık ve gözlerimi kırpmadan izlemiştim. Yazık oldu yazık

    YanıtlaSil
  4. bu GoT ve John Snow lafı duymak istemiyorum yeminle ağzım açık kaldı ağlayacaktım neredeyse :-((( geri gelebileceği tek ümidim şu anda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umut fakirin ekmeği :))) inşallah gelir ama pek sanmıyorum

      Sil
  5. bu dizi için de yazı yazsana. ben hala izlemedim :( o yüzden üstünkörü okudum hihii spoiler içerir diye. Ama anladım gibi bişeyler. İnşallah yanlış anlamışımdır o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh canım benim Game of thrones yazmaya benim yazı dilim yetmez ki :) sen başla eminim seversin

      Sil
    2. Başıma kötü bişey gelmeyecekse, ben sevmedim :/

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.