Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Haziran 2015 Salı

Tarhana Nasıl Yapılır?

Merhaba!
Başlığın tarhana olması yazının da tarhanayla ilgili olacağı anlamına gelir mi?
Bana göre gelmez :) Başlayalım bakalım ne inciler dökülecek, neler yazılacak,
sanal alemde bana dair yazıları daha kimler okuyacak.
Şu sıralar Ramazan ayının da verdiği mahmurluk ve mayışıklıkla kıçımı kaldırıp
dışarı çıkamıyorum, ev kuşu oldum, zaten öyleydim de artık bokunu çıkardım.
Gerçi benden olsa olsa deve kuşu olur :) Ayyy kendini bu kadar gömen blog yazarı
göremezsiniz valla :) Kendimle bu kadar barışık ve egosuzum, bakın şimdi  de
göklere çıkardım beni, hayy Allah beni napmasın. Napmasın?
 Valla yapacağını yapmış, daha ne yapacak :)
Anneciğim ve ben muhteşem ikili yine bir işlere kalkıştık dün, "ekşi yoğurt var Aycan
hadi  tarhana yapalım" dedi sevgili annem. "Hadi yapalım" dedim.
Bayılırım böyle evde olay olsun, özellikle salça ve tarhana yapımına.
Neyse işte kalkıştık bir işe ama ben rahat durur muyum? Durmam!
Hemen Periscope yayınına bağlandık ve canlı yayında tazecik, ev yapımı tarhanamızı yaptık.
Periscope kullanıcı adım aycanhayatadair
Ne hikmetse fotoğraf çekmeyi unutmuşum :(
O nedenle 1 fotoğrafla idare edeceksiniz.
Tarhana Nasıl Yapılır
Kaynama tarhanamız hazır :)

Tarhana tarhana olalı böyle bir eziyet görmedi, ne kadar eğleceli bir hayatım var yarebbim :)
Neyse iyi ki blog var, içimi dökebiliyorum size, anlatıyorum her şeyi.
Terapi merkezim burası, bir de insan başından beri emek verdiği şeyin
başarıya ulaştığını görünce amannnn sabahlar olmasın :)
Şimdi yazarken aklıma geldi, gfc butonu çalışmıyor üye olanların bloglarına
gidip üye olacacağım ama yapamıyorum o nedenle bu postun altına
yorum yapan herkese üye olacağım ve yorum bırakacağım.
Haydi pamuk eller yorumlara :) Ben de paslandım biraz, boşluyorum bloglara yorum
yazmayı, yapmamak lazım ama insanız işte, oluyor maalesef.
Hehh... bir de bana mail ve dm atıyorsunuz sürekli bir mailde 20 soru var, arkadaşlar
benim herkese aynı şeyleri söylemem gibi bir durum söz konusu olamaz.
Zaten videolarımda anlatıyorum, o nedenle anlayışınıza sığınıyorum.

Yarumlarınızı bekliyorum, unutmayın bu yorumlar size yol, su, elektirik olarak
dönecek :)

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

15 yorum:

  1. bizim yörede de çok yapılır ben hiç yapmamış olsam da anneciğim memlekette yapıp getirir bana. birçok insan için tadı ekşimsi gelse de ben yöremizin tarhana çorbasına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy tarhana sevilmez mi :) Yapımıda çok zevkli :)

      Sil
  2. Ne de güzel olur ev tarhanası :) Ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  3. pis kandırıkçı hani tarif:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha ♥ Tarifi periscope'da :) Başka bir postta yazarım canım :)

      Sil
    2. periscopesizler de var (ezik smiley) bunlara zor zaman ayırıyorum, sora da böyle geri kalıyorum işte :/

      Sil
  4. Bayılırım ben de tarhanaya hele o yapım aşaması gerçi tarif de versen süper olurmuş yöreden yöreye değişiyor çünkü neyse 😄😄😄

    YanıtlaSil
  5. başlık tarhanaydı, yazı da tarhana olmuş ama. kandırdın okuyucuyu :))

    YanıtlaSil
  6. Ben yeni bir blog açmak istiyorum.Acaba ne ile ilgili olsa acaba?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,ben Aysima.10 yaşındayım ama yinede merakıma ve iştahıma yenilip bir blog açmak istiyorum.Bir bloğum vardıwww.tasarlayapsat.blogspot.com'du.Yorum yazarsan çok sevinirim.Ama sıkılınca başka bir blog açmaya karar verdim.Bu bloğun şablonunu çok beğendim.Bende bir blog açmak istiyorum.Bu blogda sade bir görünüm olduğu için aynısını bende yapmak istiyorum.Ve 'Ana Sayfa' 'Dekoratif Boyama' gibi kategorilerinde yapılışını fotoğrafa çekersen çoookk sevinirimEğer adım adım fotoğraf çekerek bloğunuzda yayınlarsanız hem çok sevinirim hem de yeni blog açacaklara öğretmiş olursunuz.Cevap yazarsanız çok sevinirim.SİZİ VE BLOĞUNUZU ÇOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  8. Çok severim tarhanayı . Anneannem yapar bizim ailemizin tarhanacısıdır kendisi .
    Çok faydalıdır hem sofralarımızdan hiç eksik olmaz misss gibi tarhana kokar evimiz :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.