Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Ocak 2018 Çarşamba

İzledim | Dizi Önerileri

Merhaba;
Yazmayı unutmuşum desem kim inanır, klavyeye yabancılaştım tuşlara basamıyorum,
ayyyy... bana bir haller oluyor, blogumu özledim!
Özlediysen yaz, ne burada abuk sabuk konuşuyorsun diyorsanız, vallahi haklısınız :)
Hemen yazmaya başlıyorum, malum kış havalar soğuk babaannemin deyimiyle
"tilkiler bakır sıçıyor"  o nedenle kafanızı bile çıkarmayın dışarı, oturun açın Netfilix'i 
izleyin missss gibi dizinizi filminizi, bu postta hangi dizileri izliyorum onları paylaşayım
dedim, bir işe yarayayım :) 

Herkesin beğendiği, dillere pelesenk olan meşhur alman dizisi Dark.
Eğer bilim kurgu seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz.
Dizinin ilk bölümünü izlerken "offfff almanca nasıl izleyeceğim" dedim ama hiç
öyle oflanacak bir şey olmadı, kasvetli ortam,  kasaba, oyuncular derken
aktı gitti bir saat anlamadım bile. Almanların o soğuk havası ve gerçekçiliği
nasıl yansımış senaryoya, helal olsun! İzleyin pişman olmayacaksınız.

 
İnternet  üzerinden yayın yapan Hulu' da yayınlanan, Margeret Atwood romanından uyarlanan, ödüllere doymayan dizi The Handmaid's Tale.
Nette aramaya başladım ama bulamadım hiçbir yerde, sadece blue tv'de var.
Üye olup 12,90 tl verdim doya doya izledim. Bu diziyi izlemeyen dizi izledim demesin.
Muhteşem! İkinci sezon şubatta geliyor.

Breaking Bad'le kıyaslandığı için bir soğudum bir soğudum bu diziden, zira
hiçbir dizi onun yerini tutamaz. Çok yazıldı, çizildi hadi dedim şans vereyim.
İyi ki izlemişim, gerçekten güzel, konusu, oyuncular, senaryo güzel ekip.
Bu tempoyla devam ederse ikinci sezonu da hızla izlerim.

Netfilix'in yeni bombası. Kara mizah, harika bir dizi. Bölümler 25 dk. 
Nasıl bittiğini anlamıyorsunuz bile, film tadında bir sezon.
Mutlaka izleyin, yer yer çok güldüğüm bir dizi oldu, herkes ikinci sezon gelsin diyor ancak
bence çok güzel bitti, gerek yok devamına.

Handmaid's Tale tutunca Netflix  Margeret Atwood romanlarına devam mı dedi acaba,
yapımcılar ne dedi bilinmez ama  Handmaid's Tale kadar çarpıcı değil orası kesin.
Güzel mi, güzel orası ayrı ama beni çok sarmadı, dönemi sevdiğim için, dizinin mesajını
anlamak için izledim. Sizler izlerseniz yorumlarınızı bekliyorum. 

Devamını yarın yazayım :) Bayağı dizi birikmiş, hatta kimisi ikinci sezonu yayınladı.


3 yorum:

  1. dark izliyorum şu an 5. bölüm bitti almanca bana da başta kötü gelmişti ama şimdi kulağım da alıştı çok beğendim diziyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok garip, almanca konuştuklarını unutuyorsun izlerken :)

      Sil
  2. the end of the f***ing world güzel diziydi.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.