Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Aralık 2012 Pazartesi

Hakkımda

Merhaba!
19(..) yılının Ağustos ayında dünyaya gelmişim.
Doğum günüm tam anlamıyla muamma, siz deyin 8 ben diyeyim 11.
Bursa'da yaşıyorum. Anadolu üniversitesi Halkla İlişkiler mezunuyum.
 Cana yakın kişiliğimle tanınırım, arada suratsızlığımla insanları bıktırdığımda olur.
Türk kahvesine bayılırım :) Blogumda ise ; yaptığım ahşap boyamaları, kendin yap
işlerini, kozmetik-makyaj merakımı, hezeyanlarımı, izlediğim dizi ve filmleri
paylaşıyorum. Daha fazla tanımak isteyenlere videoyu tavsiye ediyorum :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.