Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Aralık 2012 Cumartesi

Kıyamet Furyası

Revolution

21.12.2012'nin insanlar da yarattığı "acaba mı?" sorusunun tüm dünyayı nasıl sardığını gören yapımcılar çeşitli hikayeler ile kıyamet senoryaları yazmaya başladılar diye düşünüyorum, Haklı olmalılar ki bu yıl Amerika'da en çok izlenen dizi olmuş.Türüne göre zayıf  kalmış daha iyilerini izliyoruz örnk: Walking dead

Bu tür senoryalar insan'da ister istemez "böyle olsa ne olur? nereye giderim? dünya nasıl bir düzene girer? gibi sorular sordurmasıyla izlenir ve merak edilesi diziler oluyorlar. 


Revolution
Gelelim bu yıl Cnbc-e' de başlayan Revolution dizisine bu kadar yer yerinden oynatacak süper, harika, haftaya merak ediyorum diyebileciğim bir dizi değil.          Konusuna gelirsek tüm dünyada elektrik gitmiş batarya, pil hiçbir şey çalışmıyor ve biz bunun 15 yıl sonrasını izliyoruz. Çok heyecanla bekleyip hüsrana uğradığımı söyleyebilirim bazı yerleri çok sıkıcı  ve zor ilerliyor tahmin edilebilir bölüm sonları ile beni kendine bağlamayan çıtır çerez bir dizi.Oyunculuklar da vasat diyebilirim hele başrol! sevemedim ben bu kızı :) Karakter tanımları ve konunun ayrıntıları için tıklayın severek takip ettiğim bir site.



1 yorum:

  1. paylaşımınız için teşekkürler daha çok paylaşım bekliyoruz.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.