Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Mart 2013 Cumartesi

Farklı objeler, farklı teknikler



mumla eskitme

Mum eskitme tekniği ile yaptığım çerçeve. 



peçete dekupaj

Peçete dekupaj tekniği uyguladığım posta kutusu.


hamur kabartma


Hamur kabartma tekniği ve beadosphere boncuklarını kullandğım anahtarlık her evde olmalı; zira biz haftada bir anahtar kaybettiğimiz için.


stencil tekniği

Anneme yaptığım şemsiyelik. Stencil tekniği kullandım ve boyutlu boncuk boya.




Parşömen kağıdını kırıştırıp tutkal ile yapıştırdım kahverengine boyadım üzerine altın rengi ile eskitme yaptım.





8 yorum:

  1. Ellerinize sağlık.çok güzel çlışmlr ypmışsınız.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler feyza hanım :))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık
    Sonuncu uygulamanı bende çok yapıyorum deneme yanılma ile bulmuştum internetten. Kağıt,peçete, kumaş,pelur tarzlarını denedim. Hepsini altın yaldızladım çok alımlı bir şey oluyor
    Diğerleride çok güzel
    Sevgiler
    www.gullerledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler diğer çalışmalarımı da paylaşacağım. Dekupaj yapılışını da fotoğraflayıp paylaşmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  5. Bu defaki gelis sebebim kelime dogrulamasi icin:))) Kelime dogrulamayi kaldirirsaniz hem daha cok yorum alirsiniz, hemde bizim yorum birakmamiz kolaylasir. Dekupajli tepsi postuna biraktigim yorumu 3. denemeden sonra birakabildim:)))) (yanlis anlamayin valla beceriksiz degilim, sadece karakterler eslesmedi dedigi icin):))) nasil yapildigini blogumda anlattim:http://melined.blogspot.be/2013/01/kelime-dogrulamayi-kaldirma.html

    YanıtlaSil
  6. dediğinizi yaptım yardımcı olduğunuz için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık harika olmuşlar.....

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.