Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Şubat 2013 Pazartesi

85. OSCAR KIRMIZI HALI


      Ben modayı falan öyle takip etmem ama iş bu oscar kırmızı halı olunca herkes moda eleştirmeni oluyor benim gibi. Beğendiğim ve beğenmediğim kıyafetleri annemle değerlendirdik kendimizce.
                                                                        charlize
Annemin de dediği gibi bütün güzeller oraya gitmiş. Bu kadın insansa ben neyim? Kısa saç nasıl yakışmış kıyafeti de Dior'muş eee güzel kadın anacım çok çok zarif olmuş. Çok da güzel dans etti törende muhteşemdi.
                                                                              
                                                                               

                                                                 Amanda Seyfried
Alexander McQueen'i tercih etmiş Amanda Seyfried elbise çok güzel ancak hatunun teni çok açık, bembeyaz kıyafet göstermemiş kendini. Özet; kıyafet güzel ama bu ablamızda olmamış.

                         

   
   
jennefir lawrence
Gecenin en beğenileni oldu zaten bir şey söylemeye gerek yok çok zarif olmuş. Elbisesi DIOR COUTURE boynundaki kolyeyi sırta doğru bırakması da çok şık olmuş. Ödülünü alırken kötü düştü ama yine de iyi toparladı tatlı kız sevdim ben bu hatunu.
                                                                                

Naomi Wats
 Yine en beğenilen isimlerden yakasında geometrik desen ile akılda kalan bir elbise, annemde beğendi değişik dedi ben de beğendim. elbisesi ARMANI PRIVE'mış.


kristen stewart
Ay ben hatunu anlamadım gitti bu kıyafet ne? hiç beğenmedim göğüs kısmı falan olmamış saçlar ne alaka sanki taramış gelmiş. Bu kızın kendinden emin olmayan tavrı, konuşması eblek bakışları ayyyy... zaten ahududu ödülllerinde "en kötü kadın oyuncu" ödülünü almış hak etmiş ne diyeyim. Elbisesi Reem Acra'mış.
                                                                   

Halle Berry
Versace elbisesi ile bayıldığım kişi, çok yakışmış bu elbise bu hatuna kısa saçlarına modern bir elbise geometrik 80'ler yakalı. Zaten kendisine özel hazırlamış Donatella versace. Çok beğendik kendisini.


Şu gençler bu hatuna baksın da ibret alsın çok beğendim harika taşımış iddalı rengi Jane Fonda. Kırmızı halıyı ben böyle renkli görmek istiyorum.
                                                                            



Kendisi hangi kafayla bu Prada elbiseyi seçmiş bilemedim. Mutfak önlüğü gibi, kısa saçlarıyla beslemelere benzemiş. Buruş buruş bir elbise basit ve kötü beğenmedim markası ne olursa olsun.


Sally Field

Çok severim kendisini bana sempatik gelir gayet de hoş görünüyor beğendim. Elbisesi Valentino'muş.
                                                                    

Adele
               Jenny Packham elbisesiyle, makyajıyla süper. Adele seni seviyorum bebeğim.





salma hayek
Salma abla ne yaptın elbise çok güzel ama sana olmamış pigme gibi görünüyorsun.  Geniş omuzlu uzun boylu biri giyseymiş çok güzel dururmuş. Bu elbise bu kadına olmamış en sevdiğim tasarımcının elbisesi bir de Alexander McQueen.


Amanda Seyfried için yazdığım eleştiri bu hatun için de geçerli bembeyazsınız ne demeye gümüş rengi giyersiniz anladık zarif olacaksınız, sade olacaksınız ama valla buzluktan çıkmış gibi görünüyonuz. Elbise Oscar de la Renta'mış.

                                                                   

Jennifer Garner 
Elbisenin rengini sevdim, kendisini sevmedim kısaca beğenmedim jennifer'cığım. Elbise Gucci.




4 yorum:

  1. Aynı kişileri beğenmişiz aşağı yukarı bende Charlize Theron'a bayıldııım, Halle Berry zaten müthiş, Naomi Watts çok modern, Jennifer Lawrence'ı beğenmedim ben ne bileyim gelinlik gibi geldi bana hoş görünüyor ama gelinlik gibi, Amanda Seyfried'in elbisesine bayıldım ama dediğin gibi çok soluk ölü benizli bir kızımız

    YanıtlaSil
  2. BENDE İZLEMEMİŞTİM AMA SENİN SAYENDE İZLEMİŞ KADAR OLDUM VALLAHİ İZLENİMLER SÜPER. ELEŞTİRİLER DE YERİNDE ,KESİNLİKLE KATILIYORUM.

    YanıtlaSil
  3. bencede kezolar insan oscara giderken böyle giyinir mi Anne Hathaway o ne yaaa 90ların perdelik kumaşları gibi bizim mahalle terzileri bile daha güzel şeyler diker :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.