Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Şubat 2013 Cumartesi

Örnek ahşap boyama tepsiler


        Her insanın bir hobisi olmalı, genç yada yaşlı fark etmez. Herşeyin çabuk tüketildiği bir dünyada insanın bir şeyi atmaması ve bir objeyi yenileyip tekrar kullanılacak hale getirmesi hem eğlenceli hem de ev ekonomisine katkı sağlayan bir beceri. 
        Ben öyle düşünüyorum sizler nasıl düşüyorsunuz bilmiyorum ama bu elişlerinden para kazanan birçok ev hanımı var. Kendilerine saygı duyuyor ve ahşap boyamaya ilk başladığım zamanlarda yaptığım tepsi örneklerini paylaşıyorum. 



       1 no'lu tepsi ve 2 no'lu tepsi aynı tepsi. İlk önce 1 no'lu  tepsiyi yaptım ama beğenmeyip değiştirdim 2 no'lu tepsi ortaya çıktı. 
       1'incisinde hazır transfer tekniği uygulandı. 2'incisinde dekupaj tekniği uygulandı ve  bir arkadaşıma hediye edildi.
                                                                            
   

Dekupaj tekniği uygulanmıştır.(Hediye)

                                                                           

 Peçete tekniği uygulanmıştır.(Satıldı)


                                              
 Peçete tekniği uygulanmıştır.(Satıldı)



Hazır Transfer tekniği uygulandı ve çatlatma tekniği.(Anneme hediye)



Peçete tekniği uygulanmıştır. (Hediye)





Dekupaj tekniği uygulanmıştır boş kalan yerleri tamamlama yapılmıştır. (Hediye)




Dekupaj tekniği uygulanmıştır boş kalan yerleri tamamlama yapılmıştır. (Hediye)



Peçete tekniği uygulanmıştır. (Hediye)




Peçete tekniği uygulanmıştır. (Hediye)



Dekupaj tekniği uygulanmıştı. (hediye)



Dekupaj tekniği (hediye)



Peçete tekniği uygulanmıştır.(Satıldı)




1'inci fotoğrafta görüldüğü gibi eskitme yapayım derken berbat bir şey ortaya çıktı ben de tekrar boyadım ve 2'inci fotoğraf meydana geldi birşeye  benzedi tepsi. (hediye)


Fotoğraflar kötü çekilmiş bu nedenle özür diliyorum. Fotoğraf makinem olmadığı için telefon ile çekmiştim tüm fotoğrafları.



4 yorum:

  1. ellerinize sağlık.birbirinden güzelolmuşlar

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar .ben hediye icin yapacagm da ilk defa.Acaba hangi vernigi kullanirsam mutfakta kullanilabilir hale gelir?

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlik cok guzel olmuşlar. Ben bi hediye için ilk defa yapacagm da resimli. Acaba hangi verniği kullanirsam mutfakta kullanilailir hale gelir?

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar .ben hediye icin yapacagm da ilk defa.Acaba hangi vernigi kullanirsam mutfakta kullanilabilir hale gelir?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.