Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Şubat 2013 Pazartesi

Grammy 2013

        Geçen seneler müzik zevkinizi değiştirdi mi bilmem ama, benim müzik zevkim çooook değişti lise yıllarında dinlediğim şarkılara bakıyorum da Aman Allahım! demekten kendimi alamıyorum. Kendimi affediyorum ama, çünkü o zamanın ergen müzikleri onlarmış mesela; Britney Spears , Backstreet Boys, Nsync gibi gruplar en başta bayıldığım grup ve şarkıcılardı.  (şükür o zamanlar Justin Bieber yokmuş)
                                                                           

                                 55.Grammy müzik ödüllerini izledim ve beğendiğim müzikleri ve şarkıları not aldım. Kulağıma hoş gelen her müziği dinlerim, kişi ve grupların hayranı olamıyorum nedense, sürekli dinlediğim bir grup veye şarkıcı yok. Ama grammyler de çok beğendiğim yeni keşfettiğim grup ve şarkılar şöyle;



  • Fun   ( en yeni sanatçı, yılın şarkısı "we are young".)
  • Black keys (en iyi rock şarkı "Lonely Boy", en iyi rock albüm "el camino")
  • Ed Sheeran
  • Mumford and sons (yılın albümü "babel")
  • The Lumineers  
  • Florence and the machine 

Bu grup ve şarkıcıların tarzlarını çok sevdim bazılarını zaten biliyordum ama canlı performaslarını izlemek gerçekten çok iyiydi, bir de Adele var ki onu yazmaya bile gerek yok.






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.