Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Şubat 2013 Cuma

Gossip Girl Finali


   Böyle mi olacaktı?

        Neden? demekten kendimi alamıyorum 6 yıl be kardeşim sürüm sürünen senaryo, olmayan bir konu olsa da; Böyle Bitmemeliydi! Başlarda gayet güzel giden dizinin konusu ise; birbirleriyle çıkan zengin gençlerin Newyork'da uppereastside'da ne işler çevirdiğini, aşk hikayeleri, entrikaları falan filan...
         Suçluyum  izledim dile kolay ben 20 yaşındaymışım. Tevekkeli bana o zaman güzel gelmiş tabii yaş küçük daha gencim. Dizinin olaylarından çok  oyuncuların ne giydikleri ile ilgilenilen modayı çok iyi kullanan arka planda newyork bulanan dizinin finalinin ise çok kötü olduğunu, aceleye geldiğini,bunca senenin boşa gittiğini söyleyebilirim.

Bundan sonrasını finali izlemeyenler okumasın.
Dikkat ispiyon !


Gelelim Finale be kardeşim acele acele blair ve chuck'ı neden evlendirdiniz biz onları büyük bir düğünle, Blair'i de süper bir gelinlikle görecektik tamam giydiği Elie saab süperdi ama bir düğünü hak etmediler mi?
         Peki Nate o yakışıklı aslan delikanlı kala kala o paçoz liseli uyuzla mı kalacak? belediye başkanı falan tamam da nate'in yanına da taş bir hatun yakışırdı hani. Alık Serena allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın dizideki herkesle yattı döndü dolaştı beyinsiz Dan'le evlendi.
           Dan ulan allahın salağı, dangalak sen nasıl gossip girl olabilirsin milyon tane mantık hatası var. Seni nasıl affetti serena onu da anlamadım bide 5 yıl geçti aradan nasıl hala birlikteler? maşallah serena 6 senede herkesi götürdü, gossip girl bitti herşey yoluna mı girdi yemezler be kardeşim . En güzel olayı ise dizinin tüm karakterlerini yeniden görmek oldu. Velhasıl bir gıcık gençlik dizisi de böyle bitti. Darısı diğerlerinin başına.


       

2 yorum:

  1. Tek hatırladığım Dan'ın Gossip girl olduğu. Başka bir şey hatırlamıyorum final bölümünde. 2 yıl olmuş biteli bi de :O

    YanıtlaSil
  2. Ay bi de yaşın belli oldu :P

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.