Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Şubat 2013 Çarşamba

Eski sehpa yenileme ve sehpa boyama

        Herkesin evinde eski bir sehpa vardır. Bizim evde de annem sağ olsun hiçbir şeyi atmaz bende boyama işine el attığımdan beri eskiyen eşya veya objeleri yenilemenin keyfini yaşıyorum, işte yaptığım eski sehpalar ve yeni aldığımız sehpanın boyanmış hali.
                 
                                                                                
eski sehpa (peçete tekniği uygulandı)







eski sehpa dekupaj tekniği uyguladım 



yeni aldığımız sehpa peçete tekniği uyguladım.


                                                                               
                                                         katlanıyor bu sehpalar oldukça pratik



    Eğer eski sehpanızı su bazlı boya ile boyamak istiyorsanız çok iyi zımpara yapmanızı tavsiye ediyorum. Malum sehpaların üzerine meşrubat konulur dökülür , yaptığınız emekğin boşa gitmemesi için yat vernik kullanabilirsiniz pırıl pırıl oluyor ben 3 kat vernik attım. Yat verniğin tek kötü yanı kokusu ve tinerle fırçayı temizlemek zorunda kalınması eğer kokuya hassasiyeniz varsa subazlı vernik kullanabilirsiniz.




1 yorum:

  1. EN SON YAPTIĞIN SEHPALAR BİR HARİKA OLMUŞ. RENKLER TASARIM HARKULADEE BAYILDIM

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.