Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Temmuz 2016 Çarşamba

Kumbara Yapımı

Merhaba!
Yeğenim Ceylin'le birlikte uğur böcekli kumbara yaptık.
Videosunu da çektiğimiz bu çalışmanın fotoğraflarını da sizlerle paylaşmak istedim.

Kumbara Yapımı
Gerekli malzemeler;
Akrilik boya
pon pon fırça
çeşitli kalınlıkta kıl fırça
akrilik vernik
sim
Kumbarayı hobium.com dan aldım arkadaşlar, sanırım sizler de almak istemişsiniz ama yokmuş sitede, stoklarda kalmamış olabilir ancak şehrinizde hobi marketlerden alabilirsiniz.
Seramik uğur böceği şeklinde olan kumbaramızı kırmızı ve siyah boyadık.

Kumbara Yapımı
Tüm kumbarayı akrilik boya ve pon pon fırçayla kırmızıya boyadık.
İnce uçlu fırçayla siyah benekleri yaptık.

Kumbara Yapımı
Son olarak su bazlı vernik attık.
Vernik kurumadan sim attık 

Yüzünü de beyaz akrilik boya ile ince fırçayla yaptık.
Çok çok şeker bir kumbaramız oldu :)Tek yapmamız gereken paracıkları biriktirmek.

Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?
Eğer nasıl yaptığımızı izlemek isterseniz aşağıda


Hazır videomu izlemişken kanalıma abone olmayı da unutmayın ♥ 
https://www.youtube.com/channel/UCnJ2LVhc2S59cGKiH9MT2hg

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair


4 yorum:

  1. ÇOK BAYILDIM DESEM ELLERİNİZE SAĞLIK DESEM HARİKA OLMUŞ DESEM
    EL EMEĞİ NEFİS DESEM ABARTMIŞ OLAMAM OLMUYORUM OLMAM
    BAYILDIM

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş elinize sağlık :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.