Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Temmuz 2016 Cuma

Nyc Big Bold Full Impact Maskara

Merhaba!
Bayramın ikinci günü yazı yazan, denize, güneşe hasret, cix fotoğraflar çektiremeyen
zavallı bloggerınız Aycan! Allah'ım bu tatilsizlik bitecek mi?
Bence bitmeyecek :) Geçen sene zengin çocukları bir video çekmişti.
Hatırlayanlar var mı aranızda? Bir sürü "zengin" velet "fakir misiniz, tatile gidemiyor musunuz, bize ne AMK" diye bağırıyorlardı. Hep bir ağızdan bana öyle bağırıyorsunuz gibi geldi :))
Ama yok siz benim bu yakınmalarıma alıştınız, beni seversiniz değil mi?
Ayyy tatlışlar sizi :) 
Neyse boş verelim bu tatili matili, konumuz süs püs, Nyc maskarayı denedim yorumlarıma
geçelim. Bol fotoğraflı bir post hemen başlıyorum.
Nyc Big Bold Maskara
Üç kuruş fazla olsun diyenler elime mum diksin.

Fırçası tombiş mi tombiş bu sevimli rimelimiz göründüğü kadar masum olmayabilir.

Bu maskara için söyeleyeceklerim şunlar;
* Tombiş fırçasını kullanışlı bulmadım, sürerken zorlandım
* Kirpikleri yapıştırıyor.
* Akmıyor.
* Dolgunluk vermiyor, uzattığını da söyleyemeyeceğim.
* Aslında günlük hemen sür çık bir yapısı var ancak o fırça işi yokuşa sürüyor.
* Ağır bir yapısı yok. 
* En sevdiğim yanı hemen çıkıyor, Garnier misel su ile siliyorum hopppp tertemiz.

Evettt blogcanlarım benim görüşlerim bu şekilde.
Sizler kullandınız mı, memnun kaldınız mı?
Yazın bakalım :) 

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair


2 yorum:

  1. Hiç üzülme Aycan. Tr de tatil hem çok pahalı hem de mesela Çeşmede sular kesilmiş. Avşa'da ekmek bitmiş falan. Önemli olan sevdiklerinle huzurlu olabilmek

    YanıtlaSil
  2. Fırçayı görünce bir heyecanlandım ama maalesef yeterli değilmiş :(

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.