Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Mart 2019 Salı

Ahşap Boyama Ombre Tekniği Nasıl Yapılır?

Merhaba!
Taktım mı takıyorum, açıktan koyuya  yada koyudan açığa geçişli bir görüntü elde etmek istedim
sonunda içime sinen bir çalışma ortaya çıktı.


Neden bu sıra yeşile taktım bilmiyorum.
Solda görüldüğü gibi önce renkleri ayarladım ve fırça ile koyudan açığa boyadım.
Daha sonra sprey su ile üzerine bir kez fıs fıs sıktım, suyu çok sıkmamakta fayda var,
yoksa boyanız yüzeyden çıkar. Suyu sıktıktan sonra kuru fırçayla renkleri birbirine karıştırdım.
Bu çalışmanın belirli bir tekniği yok aslında, bir iki denemeden sonra güzel ombre görüntüsü
elde edebilirsiniz. Elinizde iki, üç kuru fırça olsun renkleri karıştırmada temiz fırça kullanmak güzel bir görüntü elde etmek için önemli, bir diğer yaptığım şey ise kuru fırçanın üzerine sprey ile su sıkıp
boyayı ve renkleri birbirine yedirmek. Kimi zaman zemine , kimi zaman fırçayı nemlendirerek
biraz da uğraşarak sonunda istediğim gibi oldu. 


Kenarları aynı şekilde ombreli yaptıktan sonra üst kısma stencil yaptım.

 Boya kuruduktan sonra üzerine Antiquing (eskitme boyası) ile eskitme yaptım.
Antiquing'i glazing ile incelttim ve direk boyanın üzerine sürdüm daha sonra sünger ile sildim.
İstediğim görüntüyü elde ettim. Son olarak yarı mat su bazlı vernik ile iki kez vernikledim.

Ben bu çalışmayı çok beğendim.
Sizlerin yorumlarını bekliyorum. 

instagram.com/@aycanhayatadair


3 yorum:

  1. Harika olmuş bence, ellerinize sağlık. Gerçekten de mis gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Ayy ne muhteşem yapmışsın balım bayılırım bu ton yeşile ben <3

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.