Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Eylül 2013 Cumartesi

Rimmel Kate Moss 105 no Ruj

Merhaba!
Balkonda çekirdek çitleyip komşuları sinir ederken hafif hafif kollarınız üşüyüyorsa Eylül gelmiş demektir.
Sonbahar'a uygun gördüğüm bu aya yakıştırdığım renk 105 no kate moss.
Aslın hiç sevmemiştim ama nedense şimdi seviyorum. Çok garip bir insanım aldığım her şey başta çirkin  sonra kullanıp aaaa bu güzelmiş diyorum :))

Rimmel Kate Moss 105 no Ruj
Üzeri pütürlü gibi sanki. Sürmeden önce bir dudak nemlendiricisi sürüyorum daha güzel duruyor.
Hafif ışıltıları var içinde belli belirsiz.

Rimmel Kate Moss 105 no Ruj

Rimmel Kate Moss 105 no Ruj
hangi renge benzediğine siz karar verin :)

Rimmel Kate Moss 105 no Ruj






2 yorum:

  1. aslında çok güzelmiş rengi sana da yakışmiş bu seriyi severek kullanıyorum zaten bu renge de şans vericeğim.

    YanıtlaSil
  2. 105 i nerden isteyebilirim

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.