Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Şubat 2016 Pazartesi

Revox At Kuyruğu Şampuanı ve Saç Kremi İnceleme

Merhaba!
#16bloggerla2016 etkinliğinde tanıştığım Revox şampuanı kullandım bitirdim.
Gelelim yorumlarıma ama ilk olarak ürünün vaadleri, ve markaya bir göz atalım.
"REVOX; özel olarak seçilmiş emsalsiz bitkisel aktiflerle formüle edilmiş bitkisel bir şampuandır.
Dünya Sağlık Örgütü / World Health Organization (WHO) ile ABD'de bulunan dünyaca ünlü Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezi / Centers for Disease Control and Prevention (CDC) ve Hair Foundation / Saç Vakfı ve diğer sağlık kurum ve kuruluşları tarafından yapılmış olan ve uzun yıllar süren araştırmalar neticesinde;
atların kullanımı için dizayn edilmiş Horse Tail (At Kuyruğu) Ekstraktının insan saçı üzerindeki inanılmaz etkilerinin seyisler tarafından tespit edilip daha sonra süregelen süreçte, bu formülasyonu içeren ürünler insanlar için formüle edilmiştir." Markanın intermet sitesinde kısa tanıtımı.
Daha fazlası için tıklayın!
Revox Şampuan
Ürünün en büyük vaadi "saç dökülmesini engellemesi ve saç büyümesini hızlandırması"
zaten bu sloganla satışta. 
Şampuan bir iki kullanımlık kaldı, saç kremini ise yarıya kadar kullandım genel olarak söyleyebileceklerim; 
- Benim saçlarım uzun zamandır saç dökülme  bu problemiyle uğraşıyor, ne kullandıysam etki etmedi. Bu şampuanı kullandığım süre içerisinde dökülme bir tık azaldı diyebilirim. Tamamen durdurmadı dökülmeyi. Ancak ürün "saç dökülmesini engelleme" sloganıyla yola çıkıyorsa çok daha etkili olmasını beklerdim. 
-  Yağlanmayı ise geciktirdi o nedenle bir artı benim için. Bazı şampuanlarda o temizlik hissini alamazsınız, saçlarınız hala kremli gibi kalır , öyle bir durum olmadı. Çok çabuk köpürüyor hatta fazlaca çok köpürüyor, iyi mi kötü mü bilemedim. 
- Alerji vs. olmadı, kullanmadan önce bayağı bir kepek vardı ama azaldı kepekler.
-İlk yıkamada saçınızın sertleştiğini hissediyorsunuz hatta banyodan sonra bile sanki saçınız keçe
gibi oluyor ama kuruttukdan sonra yumuşuyor saç ilginç bir şekilde. Ben saçlarıma fön çekiceksem
saç kremini de kullandım. Saç kremi ;eğer çok kabaran saçlarınız varsa pek etki etmeyecektir. Daha güçlü bir saç kremi kullanmak isteyebilirsiniz, benim için yeterli oldu.
-Kokusu erkek parfümü gibi, yıkamadan sonra koku kalmadı saçımda.
- Hacim vs. de pek görmedim.

Bu şampuan yorumlama işi çok zor, herkesin saçı şampuanlara farklı reaksiyon gösteriyor.
O nedenle sizde etkileri nasıl olur bilemiyorum. Ben böyle gözlemledim, sizler kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum!


Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

8 yorum:

  1. Saç dökülmesi için çinko takviyesi öneririm canım

    YanıtlaSil
  2. Ben de kullandım saç dökülmemi biraz azalttı ama dediğin gibi çok yüksek bir etkisi yok, saç derimdeki seboreik dermatit (yağlı egzama) rahatsızlığımı biraz rahatlattı. Güzel bir şampuan ama bence fiyatı pahalı ♥

    YanıtlaSil
  3. kremi değil ama şampuan kullandım güzel bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkeste farklı etki gösteriyor şampuanlar :)

      Sil
  4. benim saçlarımı daha çok döktü, ama eşim sevdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de dökülme olmadı bir tık azaldı ama işte dediğim gibi kimine iyi gelen diğerine iyi gelmiyor

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.