Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Şubat 2016 Pazartesi

Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?

Merhaba!
Olmadık  işer peşindeyim! Yeğenim Ceylin yarıyıl tatilinde bizde kalıyor. 
Karne hediyesi olarak annem Ceylin'e bebek aldı , eee bebek aldı ama bebeğin evi olmasın mı?
Halası da ev yaptı küçük hanımefendiye yarı yıl tatilinde hediyeleri kaptı cimcime.
Pekiii biz bu evi nasıl yaptık? Hangi malzemeleri kullandık?
Hemen fotoğraflara geçelim!
Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?
 Annemin hediyesi bu bebek seti, kutusunu da atmadık evi yaparken değerlendirdik.

Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?
Karton kutularını akrilik boya ile pembeye boyadık. Sprey vernik ile vernikledik.
İsterseniz sprey boya da kullanabilirsiniz.

Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?
Bebeğin kutusuna kartonlardan ekleme yaptık.

Balkon için kutuyu kretuarla kestim ve boyadım.

Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?
Çatının kenarlarına taş yapıştırdık. 
Pencerelere tül yapıştırdık, karton kenarlarına dantel ekleyerek karton görüntüsünü yok etmek istedik.

Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?
Evin çamaşır makinesi, fırın, buzdolabı, ocak gibi eşyalara ihtiyacı vardı.
Onları da internetten çıktı aldım ve kozmetik kutularının üzerine yapıştırdım.

Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?
En zoru banyoyu yapmaktı.
Nasıl yapsam diye bayağı bir ıvr zıvır karıştırdım.
 Bobinden lavabo altını, iğne kutusundan lavaba üstünü yaptık.
Maviye boyayıp yapıştırdık. Ayna ise kırıktı, değerlendirmek istedik ve lavabonun üzerine yapıştırdık. Küvet ise bijuteri kutusuydu.
İçinde ki sünger kutunun içinden çıkmıştı, sanki küvette  su varmış gibi oldu :)

Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?
Fırın olurda ocak olmaz mı :) 
Balkonun altına bir de bahçe yaptık. Dalları silikon ile yapıştırdım, çiçekleri de çıktı alıp kestik
yapıştırdık.

Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?
Ayrıntılara geçelim.
Soldan sağa doğru gidelim.
Ceylin'in istekleri doğrultusunda hareket ettiğimi söylemeliyim, o nasıl bir oda istiyorsa onu yaptık.
Solda ki "çocuk odası" dedi bende bir bebek fotoğrafı asıp, eski çalışmayan kol saatlerini kullandım ve duvar saati yaptım.  Ortada ki oda ise yatak odası oldu, kardeşinin gazoz kapaklarından yaptığımız remini atık, yine eski kol saati duvar saati oldu. Sağda ise oturma odası, internetten televizyon çıktısı aldım ve kardeşiyle Ceylin'İn fotoğraflarını yapıştırdım. Kırılmış oje şişesini de vazo yaptık.

Kartondan Bebek Evi Nasıl Yapılır?
Evin genel görüntüsü ise bu şekilde oldu.
Birçok ayrıntıyı düşündük, elimizde olan tüm malzemeleri kullandık.
Belki sizlere de ilham olur ve sizlerde değerlendirirsiniz.



Videosunu da izlemek isterseniz buyrun buradan izleyebilirsiniz.


Sevgiler!

https://instagram.com/aycanhayatadair/
https://twitter.com/aycanhayatadair
http://www.pinterest.com/aycanhayatadair/
https://www.facebook.com/aycanhayatadair
https://plus.google.com/u/0/+aycnozcn/posts
http://www.youtube.com/user/aycanhayatadair
https://www.youtube.com/channel/UCnJ2LVhc2S59cGKiH9MT2hg


6 yorum:

  1. Ayyy okurken bana fenalık geldi doğrusu :) Ellerine emeğine sağlık bu nasıl bir ayrıntıdır arkadaş :)
    Eee yiğen olunca böyle oluyor demek..Henüz hala olmadım bilmiyorum bu duyguyu,neler yaptırabileceğini :))


    Tekrardan emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla neler yaptırıyor neler :) teşekkür ederiz ♥

      Sil
  2. güzel değil harika olmuş bayıldım hatta :) Hala yeğen güzel işler yapmışsınız.Ben de geçen hafta kartondan yaptığım ev rafımı paylaşmıştım ama sizinki harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz, kartonlardan muciziler çıkabiliyor ♥

      Sil
  3. Çok güzel olmuş diğer çalışmalara da hemen göz atıyorum teşekkürler paylaşım için :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Buzdolabı, çamaşır makinesi...vb. çıktıları nerden buldun ya da Google'a ne yazdın ??????
    Çokkkkkk ACİLLLLL!

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.