Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Şubat 2016 Cuma

St| Herb Gece Kremi

Merhaba!
Çilekeş Aycan, ah  Aycan vah Aycan, nerelerdesin Aycan?
Aycan yok! Yaşasın adet dönemi ve ağrılar, yaşasın 2 yaşındaki yerinde durmayan yeğen,
yaşasın çıkan kaş ve bıyık, yaşasın çıkan bıyık ve kaşı aldırmaya üşenen ben!
Her şeyim kaldı, hiçbir şey yapamıyorum, elim ayağım tutmuyor resmen, Şubat'ı pek sevmedim.
Hemen gitsin!
Neyse şudur budur bahane etmeyeceğim ve yazılarımı yazmaya devam edeceğim.
Kuaföre gidip bir güzel de yolunucam, en kısa zamanda :)

Kuaför falan demişken şu cilt bakımı konusuna da girmek istiyorum.
Cildim kışın balık pulu gibi dökülüyor, aşırı kuruyor, elimde nemlendirici kremlerle geziyorum desem yeridir. 
Ancak "gece kremi" hiç kullanmamıştım. St Herb markasıyla ilk defa tanışmam ve
krem hakkındaki düşüncelerimi sizlerde de paylaşmak istedim.

Öncelikle St Herb markasını kısaca tanıyalım; Tayland'da yüzyıllardır gençleşme ve güzelleşme
amacıyla kullanılan Pueraria Mirifica bitki özünü gelişmiş Nanoteknoloji ile birleştirerek
göğüs güzelliğinden sonra cilt bakımında da yepyeni, hızlı ve memnun edici sonuçlara ulaşmıştır.
Daha fazla bilgi için İnternet sitesini ziyaret edebilirsiniz. 
St| Herb Gece Kremi
St| Herb gece kremi meyan kökünden elde edilen kahverengi öz sayesinde ciltteki
lekelenmelerin ve pigment düzensizliklerinin onarılmasına yardımcı olur.
Cilde sağlıklı bir görüntü verirken aynı zamanda sıkılaştırır ve nemlendirir.
Gözeneklerin küçülmesini ve ölü tabakadan arındırarak yeni cilt dokusu yaratılmasını sağlar.
İçeriğindeki yoğun bitki özleri sayesinde ciltteki kaliteli kolajen üretimini destekleyerek,
içeriğindeki antioksidanlar sayesinde elastikiyetini düzenler.
Kremin vaadleri;
- İnce çizgileri azaltır ve cildi pürüzsüzleştirmeye yardımcı olur.
-Cildi sakinleştirir, ve yeni hücre oluşumu ile daha canlı bir cilt oluşumuna destek verir.
-Cildin canlılığı için kolojen sentezini uyarır ve onarır.
-Cildin sağlıklı olması için cildi besler.
-Epidermal su kaybını engeller.
- Cildin nemini dengeler ve antioksidanlar ile hasarları azaltır.
-Formülünde bulunan bitki özleri ve E vitamini sayesinde cildi sakinleştirir ve yeniler.
St| Herb Gece Kremi
Kremi kullandım hatta bitti bile diyebilirim.
Ben de olan etkileri; her gece cildimi temizledikten sonra uyguladım.
Yoğun bir yapısı yok, bu yoğunklukta kremleri sürmekten daha çok hoşlanıyorum.
Ne sıvı ne katı. Nemlendirmesi çok iyi sabah uyandığımda bile cildimin nemli
olduğunu hissedebiliyorum. Yağlı ciltlerde bu durum nasıl etki gösterir bilemiyorum.
Benim cildim kuru karma. Kullandığım süre içerisinde çizgilerde herhangi bir
etki görmedim, belki de bir kaç tüp kullanmak gerekir bu özelliğin gerçekleşmesi için.
Cildimin tazelendiğini ve sivilce izlerinin azaldığını söylemeliyim.
Bunun gözlemini annemden de teyit ettim. Sürekli beraber olduğumuz için annem daha iyi
gözlemliyor cildimi. Pürüzsüzleştirmede de etkili oldu cildime, dokunduğumda pıtır pıtır 
o hissi daha az hisseder oldum. Hale yola soktu yani, toparladı.
Ürün 15 ml. en çabuk bitirdiğim krem olarak tarihe geçti diyebilirim.
Kokusunu sevmeyenler olabilir, bunlardan biri de benim.
Ambalajından da pek memnun değilim aslında içinde ürün var ama sıkmak ve çıkarmak
zulüm! Bıçakla ameliyata girip küçük bir tester kabına alıcam, biliyorum ki içinde dünyalar var.

Ben bu ürünü kullandım ve sevdim, fiyatı birazcık pahalı 75 tl'cik ancak yeni bir marka
ve cilt bakımında yeniliklere açık ve meraklı biriyseniz deneyebilirsiniz.
Ürünü buradan satın alabilirsiniz. 


Takipte kalın!
snapcaht/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair


*Ürün deneyimlemem için  Lila kutu tarafından gönderilmiştir.

2 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.