Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Şubat 2016 Salı

Ortaya Karışık

Merhaba!
Uzun zamandır hezeyan yazmamıştık değil mi?
Zamanı geldi! Çanlar Aycan için çalıyor. Çok havalıyım sanki film senaryosu yazıyormuş gibi hissettim. Uzun zamandır ertelediğim ama nedense yatakta dünyanın en saçma tv programlarını izlerken aklıma gelen binlerce kelimenin "tamam hemen  yazıcam" dedikten salise sonra hiçbir şey hatırlayamama hastalığına yakalandım . Hadi bakalım başlayalım!

Memleket yangın yeri, hergün şehit haberi, çatışma, kan gözyaşı.
Ne denir, ne söylenir. Açıkcası medyaya uygulanan baskı ve haber yasaklarının ardında
görmediğimiz bilmediğimiz pek çok şeyin olduğunu yazmasam olmaz.
Ülkenin doğusu kan ağlarken batının bu kadar vurdum duymaz oluşunu da pek anlayamıyorum!
 Özellikle ana akım medyanın hiçbir şeyi sallamayışı ve halen kedi köpek videolarını haberlere taşıması akıl almaz bir durum. Bilmiyorum ya üzgünüm, yazık,her şey iyiye gidiyor uzlaşma sağlanıyor derken noldu da böyle oldu!

2- Tabii ülkenin gündemi yoğun olunca tv'de de birçok realty baş gösteriyor.
Eee nasıl göstermesin, her şey yolunda, baksanıza ne kadar güzel eğleniyoruz,
 yaşasınnnn ekonomi on numara, yaşam standartları on numara demenin başka yolu sanki.
Kısmetse olur, Big Brother, evlendirme programları hem sosyal medysda hem de televizyonda
günümüze neşe katıyor. Tam da bu kadar olmaz dediğimiz her şey karşımıza çıkıyor.
Ben şu olmasın bu olmasın demiyorum yine olsun ama bu kadar da olmasın!


3- Tv'den sıkılan ergen arkadaşlarımız youtube kanallarını keşfedip güzel güzel videolarını izliyorlar.
Ancakkkk onlarda fazla realty izleyip derslerini aksatınca kanallara ve kanal sahiplerine bir güzel giydirip etmedik hakaret bırakmıyorlar! Teşekkürler sivilcesi patlamış, sevgilisi yok diye ağlayan kız.
Youtube kanalları demişken bir de zengin blogger kesimi de kanal açma ve abone patlatma işine girdiler, sağ olsunlar paraları az geliyor sanırım. Hayır neden!
Bırakın da bu işi amatörler yapsın, sizin samimiyetsiz sadece reklam kokan berbat videolarınızı izlemek isteyen yok... diyecektim ama yuttum çünkü deli gibi izleniyorlar.
Bizim millet sever zenginliği, amatör ve fakir olmak berbat sakın olmayın, denedim gerçekten kötü bir duygu, sanki hep piyangodan para çıkacak da "ulan youtube seni yendim" diye bağırcakmış gibi hissediyorsunuz ama asla para falan çıkmıyor ve aboneleriniz birden 100.000 olmuyor.
Çok çalışmanız lazım belki bir gün şirinleri görebilir, ufku geniş ve kanalınızda ki potansiyeli gören bir sponsor bulup destek alabilirsiniz. Tabii bunlar hep hayaller hayatlar olayı!


4- Yazacaklarım o kadar çok ki, düşünürken unutuyorum resmen!
Bir oradan bir buradan adeta daldan dala kondum yine.
Bu sıralar yine bir içine kapanma ve pek bir şey konuşmama, sinirlenme hallerindeyim.
Regli falan da değilim hani neden acaba? Merkür mü geri gidiyor, Mars mı ilerliyor ne oluyorsa bir an önce dursun anacım yoksa ben ben olamıyorum. Hulk'a dönüşüyorum resmen!
Bir de bir özlem aldı başını annem annem diyorum eee kimse de demiyor bu kızın babası nerede?
Ben de bir anadan bir babadan oldum? Nereye gitti bu adam?
3 senedir hiç bahsetmediğim zavallı babamı da yazarım, bu sıralar pek bir hatırlar oldum!
Kzıgınlığım halen devam ettiği içindir belki yazmayaşım, ya da tüm babaları kıskandırdığı için adını anmıyor muyum neyim? Ahh ahh hayat çok zor arkadaşlar!
Hele ki yanınızda kimse yoksa, bir can yoldaşınız yoksa, zor zamanınızda yanınızda olacak, sizi müdafa edecek, destek olacak! Maalesef hayatım boyunca kimsem olmadı şimdiden sonra da olmayacağını adımın Aycan olduğundan daha iyi bildiğimi için kimse bana " olur" demesin.


5 - Bir de snapchat diye bir meret çıktı, bütün millet orada.
Açıkcası hiç sevimiyorum, kullanmak da istemiyorum ama sistem sürekli kullanmam için iteliyor, daha ne kadar direnebilirim bilmiyorum! Sanırım uzun süre kullanamayacağım, umarım hemen modası geçer! Ama illa da seni takip etmek istiyoruz, sen bizim canımız kanımızsın diyorsanız
aycanhayatadair olarak ekleyebilirsiniz. Arada annemi falan çekip snap atıyorum!



Beni yormayın! Üzmeyin! Aranızda postları okuyup okuyup yorum yazmadan giden kaçaklar var!
Bakın bana zorla yorum yaptırtmayın! Elime maşayı aldırtmayın emi güzeller!

Takipte kalmayı da unutmayın!
https://instagram.com/aycanhayatadair/
https://twitter.com/aycanhayatadair
http://www.pinterest.com/aycanhayatadair/
https://www.facebook.com/aycanhayatadair
https://plus.google.com/u/0/+aycnozcn/posts
http://www.youtube.com/user/aycanhayatadair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.