Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Haziran 2016 Cuma

Rimmel insta flawless duruşu ve inceleme

Merhaba!
Onyüzmilyonoje Gülşah
'ın etkinliğinde Watsons güzel bir set göndermişti.
Setten Rimmel insta flawless  çıkınca sen ben bir sevin :)
Hafif yapıda bir ürün arıyordum, Allah gönlüme göre verdi.
Hemen incelemeye geçelim.

Rimmel insta flawless fondöten
Yaz aylarında ağır fondötenleri kullanmayı hangimiz severiz ki?
Eğer sizlerde sevmiyorsanız bu ürün size göre.
Aslına bakarsanız bu ürün "mükemelleştirici, aydınlık veren renkli bir makyaj bazı"
makyaj bazı dediğime bakmayın, ister makyajınızın altına, isterseniz sadece bu
ürünü kullanabilirsiniz. 30 ml, ve tüpte satışa sunulmuş.

Rimmel insta flawless duruşu
2 renk olarak satışa sunulan ürünün light medium ve dark medium renginden
light medium olan bile bana koyu geldi.
Deliriyorum her fondöten, bb, cc artık koyu gelmeye başladı.
O kadar beyazım ki, ezine peyniri yanımda halt etsin.

Rimmel insta flawless duruşu
Ben günlük kullanım için kullanırım dedim ama sanırım biraz bronzlaşmadan
kullanamayacağım, renk sürdükden sonra yerine otursada, olmuyor yine koyu geliyor.
Benim cildimde duruşu bu şekilde oldu.
Gözlemlediklerim ise;
*Çok fazla parfüm kokuyor, koku güzel ama aşırı yani, parfümlü ürün sevmeyen uzak dursun.
*Kapatıcılığı bir bb krem gibi, cildi eşitliyor, parlaklık veriyor.
* Yapısı ise ince ve kolay uygulanıyor.
*Ağırlık yapmıyor.
*Yağlı ciltlerde parlama yapar. Üzerine pudra ile bile geçsem parladım. 
*Kalıcılığı bana göre yeterli, makyaj bazı olarak kullanmadım o nedenle yorum yapamıyorum.
*Tüpte olması kullanım açısından iyi, kolay, pratik.
* Satın almak isterseniz Watsons mağazalarından alabilirsiniz.

Siz bu ürünü kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair

9 yorum:

  1. Ben çok memnunum valla üzerine pudra ile sabitliyorum tüm gün yüzümde kalıyor yaz için ideal ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Benim cildim kuru karma t bölgesinde parlama yaptı :(

      Sil
  2. bence bu şekilde duruyorsa gayet iyi durmuş :-))

    YanıtlaSil
  3. Bende memnunum ama pudrasiz olmaz parıl parıl parlar yoksa

    YanıtlaSil
  4. Hiçbir Watsons mağazasında bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mu satılıyor acaba, Bursa'da vardı mağazalarda

      Sil
  5. Bu ürünü seven çok ama benim yağlı cildime tam bir işkence o.O

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.