Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Haziran 2016 Pazartesi

Kapı Süsü Yapalım

Merhaba!
Pazartesinin berbatlığını yaptığım bir çalışmayla atlatmaya ne dersiniz?
Kapı süsleri doğum günlerinde, doğumlarda vazgeçilmez bir obje oldu.
Arkadaşım Merve'nin bebeği için yaptığım bir çalışmayı sizlerle paylaşmak istedim.
Ahşap supla kullandım bu çalışmada.
Ortada yazan yazıyı çıktı aldım ve dekupaj yaptım.
Suplanın etrafını kırmızı boyadım ve silikonla çiçekleri yapıştırdım.
Kenarlarında olan desenleri ise stencil kalıbıyla yaptım.
Su bazlı vernik ile vernikledim.
Bu kadar kolay yazdığıma bakmayın, baya uğraştım özellikle o stencil kalıbıyla.

Belki sizlerede fikir olur ve çalışmak istersiniz.
Yaptığınız çalışmaları bana göndermeyi ihmal etmeyin.

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair


3 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.