Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Haziran 2016 Cuma

Elite Concealer tüm ayrıntılarıyla İnceleme

Merhaba!
Sıcacık bir ramazan gününden merhaba!
Alevlerceeeeee, yanıyoruzzzzzz!
Oruçlu oruçlu (çok merak ediyorsunuz oruçlu muyum diye, evet oruçluyum) yazıyorum arkadaşlar,
enerjim sıfır, ancak yazacak o kadar şey var ki, fotoğraflarını çektim içim içime sığmıyor,
hemen paylaşmam gerek, taze taze kullanmışım o zaman hemen paylaşalım.
Bol fotoğraflı bir postta hazır mısınız?

Elite Concealer
Onyüzmilyonoje Gülşah'ın etkinliğinde Alfar kozmetik bünyesinde bulunan Elite 
markasının ürünleri hediye edilmişti. Yavaş yavaş kullanmaya başladım, zamanı geldi
hemen yazalım!

Ürün çok şık bir ambalajda satışa sunulmuş.
Bu şekilde stopper ile uygulama yapmak bana pratik geliyor, o nedenle bir "+" aldı benden.

02 numarayı görüyorsunuz fotoğrafta, bana tam uydu bu ton.
Yapısı ise oldukça sıvı, asla yoğun bir yapısı yok.
Aşırı parfüm kokusu beni bu üründen uzaklaştıran bir özellik.
Bir concealer neden parfüm içersin? Amaç nedir?

Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere;
* Üstte de belirttiğim gibi yapısı çok ince.
* Parfüm kokusundan ilallah dedim.
* Uygulama ve ambalajın şıklığına diyecek bir şey yok.
* Kapatıcılığına gelirsek, fotoğrafta da göründüğü gibi eğer  mor göz altlarınız varsa
işe yarayacağını sanmıyorum.  Kapatıcılık beklemeyin.
*Yapısının inceleğinden dolayı çok çok sürerseniz yandınız dağıtmakta zorlanırsınız ve ürünü
yediremezsiniz, fazla gelir.
*Ben en iyi uygulamayı elimle yaptım, süngerle de denedim ama olmadı.
Hem sünger nemli, hem ürün ince, temelli kayboldu.
* Kalıcılığı ise çok az, benim göz altlarımda kırışıklar var haliyle hangi kapatıcıyı sürersem süreyim
çizgilerime doluyor ama bu kapatıcı daha da fazla doluyor.
*Kurutma yapmıyor, pudralı değil de daha ıslak bir bitişi var.
* Benim fikrimce bu kapatıcı asla tek başına yeterli ve kalıcı değil ancak baz olarak kullanılabilir.
*Fiyatı 21 tl.
* İçeriğini yazamıyorum çünkü ürünün üzerinde herhangi bir bilgi yok.

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair


6 yorum:

  1. Ben bu fiyata indirimde l'oreal true match alıyorum ve etkisi çok daha iyi. Merak ediyordum okuduğum iyi oldu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal çoğu kişi memnun, bu fiyat bence bu ürüne çok :)

      Sil
  2. çizgilere dolmadı ama evet daha çok aydınlatıcı gibi bir corrector üzerine uygulama yaptım mı iyi oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aydınlatıcı olarak kullanacağım sanırım bende

      Sil
  3. Bende rimmel perfectıon kapatıcı ve aydınlatıcı bir arada olan ürününü kullanıyorum çok memnunum.Paylaşım için teşekkürler.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemdim ama elimdeki ürünler bitince deneyeceğim :) yorum için ben teşekkür ederim

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.