Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Haziran 2016 Perşembe

Hilton Bursa İftar Menü Tadım Etkinliği

Merhaba!
Ben yine kaçak, ben yine üşengeç! Yazamadığım bir post ile karşınızdayım.
1 haftadır yazıcam yazıcam öyle bakıyorum sayfaya, asla yazamıyorum.
Sanırım zorunluluk olunca içimden gelmiyor, ancak fotoğraflara bakınca
"bu muhteşem ötesi fotoğrafları ve etkinliği" yazmalısın dedim kendime.
Oruçlu arkadaşlar affetsin! Ramazan gelmeden olan bir etkinlikti.

3 haziran cuma günü Hilton Bursa ekibi Bursa'lı bloggerlarla bir iftar menü
tadım etkiniliği düzenlemişler, sağ olsunlar beni de davet ettiler.
Bu muhteşem davet kaçar mı? Elbet kaçmaz.
Hemen yollara düştüm ve Hilton'da arkaşlarla buluştum, sohbet ettim.
Bu sohbete aşağıda gördüğünüz leziz yemekler eşlik etti.

Hilton Bursa
Önce beni beni Aycan'nınızı göreceksiniz!
Ayol bensiz etkinlik olur mu, ben ve o tombul bacaklarım :(
 Hayatımdan hiç almadığım kadar kilo aldım.
Annem sağ olsun resmen depresyona soktu. Çok kilo aldın diye diye beni anoreksiya yapacak
haberi yok! Bişicikler yemiyorum, zaten oruçluyum, midem iyice küçüldü.
Görsün bakalım nasıl zayıflıyorum! Ama Hilton Bursa'nın yemeklerini
yemeden diyete başlamayazdım değil mi?
Bir yerlerim mi şişsin yani, bunu mu istiyorsunuz :)

Hilton Bursa
Çok şık bir masa hazırlamışlar bize.
Bayıldım ♥

Hilton Bursa
Başlangıç, Ezine beyaz peynir, Ege tulum, Kaşar peyniri, Bal kaymak,
Sultan macunu (harika) Kayseri pastırması, Yaprak sarması, dometes, salatalık.

Hilton Bursa
Nefisssss Kirazlı yayla çorbası. 

Hilton Bursa
Tadım masamız 

Hilton Bursa
Sıcacık paçanga böreği :)
Gelsin kilolar :(

Hilton Bursa
Ve ana yemek.
Et et et, bu sıralar canım o kadar et istiyor ki anlatamam.
Kuzu inciği de karşımda gördüm, nasıl yemeyeyim arkadaşlar.
Zaten aç gittim oraya, yapacak bişi yok, daldım :)
Bademli pilavla ohhhh, canım çekti bak yine :)

Hilton Bursa
Kalbe giden yol...
Kelimelere ne hacet arkadaşlar vişneli ekmek kadayıfı Gılgamış destanı yazmış.
Hepsini yedim valla :) 

Hilton Bursa
Toplu bir fotoğrafla günü sonlandırdık demek isterdim ama
diyemiyorum, çünkü bir de vlog çektim.
Cumartesi günü yayında olacak, kuvvetle muhtemel "oruçluyum" oruçluyummmm"
"oruçluyum beeee" gibi milyarlarca yorum gelecek.

Hilton Bursa
Bursa Hilton Skylight  Restoran ekibine  güler yüzlü ekibine
bizleri piremsesler gibi ağırladıkları için teşekkür ederiz.
Bilgi almak ve rezervasyon için 
(0224) 500 0505  -  (224) 500 05 32 




Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair


2 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.