Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Kasım 2020 Salı

Evlendim! Düğün Salonu -3 GOLD DÜĞÜN SALONU

 Merhaba!
Söz bitti, biz hemen başladık çeyiz hazırlığına zira düğün günümüz belliydi zaten, önce salon salon gezdiğimiz, türlü türlü insanla muhattap olduğumuz salon sahiplerini anlatayım.
 Malum düğün masraflı iş, biz başta daha uygun fiyatlı olanlara baktık ama çok kötüydü, mesela kına için lokum, çerez soruyorum biz dışarıda dağıtıyoruz diyo, bir diğeri video, fotoğraf için ekstra ücret alırız diyo, aslında içinde mevcut video, fotoğraf ama nasıl yolarım diye ağız arıyor.
Baktık olmayacak, ikimizinde evine lokasyon olarak uzak hem çok kötü, bizde ortada olsun evlere yakın, ulaşımıda kolay olsun diye Ankara yolunda Gold Düğün Salonunu tuttuk.
Kına için alt katı, düğün için en üst katı tuttuk.
Öncelikle bizimle görüşen hanımefendi çok ilgiliydi, ama o kadar ısrar etmemize rağmen asla bir indirim yapmadı, kış ayı ve hem düğün hem kına orada olacak asla asla yapamayız diye tutturdu, daha sonra ağebeyim ısrar etti de küçük bir indirim yaptılar.
Gelelim organizasyona, böyle ballandıra ballandıra anlattıkları şeyler hiç de öyle olmadı

Gold düğün salonu
KINA
1- Kına günü klimaları açmadılar, herkes dondu, salona ilk girdiğimizde buz gibiydi, herkes grip oldu, zaten korona başlangıcı vardı. Herkes üşüttü.
2- Gelin odası çok küçüktü, soyunmak problem oldu.
3- İkramlıklar daha fazla zannediyordum, bize verilen organizasyon dosyalarından farklı ikramlıklar vardı. 
4- Benim yanımda duran, yardımcı olan arkadaş çok acemiydi, neredeyse her şeyi kendim yaptım.
5- BUNU BÜYÜK HARFLERLE YAZICAM iyi okuyun, KUAFÖR BERBATTI!!!!
Gold düğün salonu kendi oteli ile çalışıyor, bende kına için saçımı oraya yaptırmaya gittim.
Allah'ım daha salona gitmeden saçım berbat oldu, düştü, kuaför buz gibiydi, hayatımda o kadar üşüdüğümü hatırlamıyorum. Hem de önceden görüşülüp anlatmama rağmen saç olayında batırdılar.

Gold düğün salonu

DÜĞÜN
Düğün tahmin ettiğiniz gibi telaşeyle geçti, sabah kalktım önce kuaför, sonra gelin alma vs...
1- Kuaför, kına günü yaşadığım olayı yaşamamak için başkası yapsın dedim, Caner bey yaptı.
Hatta ayrı bir VİP oda için 400 tl ücret verdik, odaya meyve, yiyecek gelecek dediler, gele gele tost geldi...
2- Makyajım güzel olmuştu, ama flaşa karşı parlamayan pudra kullanması gerekirdi, tüm fotoğraflarda yüzüm hayalet gibi.
3- Gelin almayı çekicez dedi düğün salonu, ne kadar çekilebilirse o kadar çekmişler.
4- Bana anlaşırken dediler ki senin yanında bir bayan vericez, düğün günü seninle ilgilenecek salonda,
damadın yanına da erkek biri onunla ilgilenecek. İyi dedim ben bizden de Serkan'dan da kimse bize bakmıyor iyi olur yanımızda, ne oldu dersiniz, Gelin odasına bir kişi geldi, böyle böyle olacak dedi gitti. Çıkışta, nikahtan sonra adamı görmedim, ne bize pasta ikram edildi ne bişi.
5- Düğündeki fotoğraflar berbat, hele kınadakiler çok çok kötü, bir tane düzgün fotom yok, o kadar üzüldüm ki...
6- Verilen sözlerle yapılanlar asla bir olmuyor, tabii ki aksamalar olur ona bişi diyemem ama 
GOLD Düğün Salonu benim için hayal kırıklığı.
7-  Düğünde verilen ikramlar güzelmiş, pasta falan çok güzeldi dedi misafirler, ondan memnun kaldık.
Ayrıca size şöyle bir ayrıntı vereyim, biz düğünden sonra Otellerinde kalalım dedik, düğünümüz sizde olacak 2 gün kalacağız ona göre bir fiyat verin dedik, salon başka dedi, oteli arıyoruz otel başka diyo, umurlarında değil. Böyle lakayt bir firma olmaz, yazık verilen paraya...
Tek iyi yanı müziği çok iyiydi, müzisyenler on numara, onun dışında profesyonellik yok maalesef..

Biz tüm aksiliğe rağmen çok eğlendik, hele kınada o kadar eğlendim ki anlatamam, 
şükür atlattık, benim tecrübelerim böyleydi, iyi araştırın, anlaşmayı iyi yapın, her şeyi sorun.
Benim gibi sineye çekmeyin!

Bursa'da çok seçenek var, uygun fiyata da salon var, daha pahalı güzel salonlarda var ama organizasyon pek yok maalesef, çok para da verseniz profesyonellik yok, alacağı parayı aldıktan sonra ucuzuda pahalısıda tırt.


instagram/@aycanhayatadair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.