Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Kasım 2020 Cuma

Evlendim! Nasıl Evlendim! Yazı Dizisi

Merhaba!
Maskeler takılıysa "evlendim" yazı dizisine başlayabilirim.
İnanamayacaksınız ama EV- LEN-DİM!
instagram'da takip edenler biliyor hala etmiyorsanız ayıp ediyorsunuz ---->@aycanhayatadair
Nasıl tanıştık?
Ortak bir tanıdık vasıtasıyla tanıştık, her şey bir kahveyle başladı :)
Ben içimden asla olmaz diyorum, ortak yanımız yok, hoşça kal deyip giderim diyorum, adam konuşuyor, ben bırakayım gideceğiniz yere diye ısrar ediyor. Allah'ım daha eve girmeden mesajlar atıyor, arıyor.
Bir kaç kez yemeğe falan çıktık, ben yine kibar kibar bak sen farklısın ben farklıyım demeye getiriyorum ama yok adam anlamıyor, sürekli "olur, ben sana uyarım, elimden geleni yaparım" nasıl söyleyeceğim, olmaz diye kendimi yiyorum. Rüya gibi bir yemek yedik, o akşamı unutamıyorum ondan sonra arkadaşlığımız ilerledi. İşte böyle derken derken yeşil gözlü, bal köpüğü saçlı, uzun boylu, hafif kilolu, adı Serkan olan adama ısınıp sevmeye başlıyorum :) İkimizde yaşımızı alan, mantıklı ve ciddi düşünen insanlarız ama Serkan' kalsa 15 gün içinde evleneceğiz.
Bir dur dedim, biraz birbirimizi tanıyalım, iyi güzel geziyoruz oh istediğimiz gibi, dert yok tasa yok (en güzel zamanlar keyfini çıkarın) ama çok erken. Bana da bak çok bilmiş gibi bekleyelim dedim dedim 3 ay sonunda "evlenelim bu iş uzamasın o zaman dedim"aslında ben evlenme teklif etmişim adama, bak ne kadar salağım.Sonra ailelere söyledik, tanışma, hazırlık, isteme, söz, kına, düğün, alışveriş, çeyizzz
gibi dünyanın en gereksiz ama en gerekli işleriyle uğraşıp evimizi kurduk.
Şimdi hazırlıkla başlayalım...

instagram aycanhayatadair
pinterest.com/aycanhayatadair
youtube.com/aycanhayatadair

1 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.