Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Ağustos 2014 Pazartesi

Makyaj Aynası Boyama ☺

Merhaba!
Bu sene de tatili es geçmiş, ya bilgisayar başında yada telefonuyla deniz fotoğraflarına bakan gençlik ☺
Yazamıyorum diye siz beni boş boş duruyorum mu sandınız, tabii öyle sandınız ama yanıldınız cicim, çok şeyler yaptım ben çokkkk, öncelikle instagram'da çok aktif olduğumu belirteyim, birde youtube işine girdim biliyorsunuz, hoş bilmiyorsanız da öğrenin ve kanalıma abone olun lütfen! :)
Kafamda bir çok proje var sizlerin desteğiyle umarım hepsi yavaş yavaş gerçekleşir.
Blogu yazın çok boşladığımı biliyorum ve tüm blog aleminden 
"ellerimde çiçekler kapında sırılsıklam"şarkısıyla özür diliyorum ama napim ya tam klavyenin başına geliyorum bir yapış yapışlık, bıkkınlık, sıkkınlık :(
İnşallah her şey geçer de tekrar eski düzenime geçebilirim.
Çok uzattım farkındayım hemen konuya geçiyorum, benim çok beceriksiz kuzenim yine bir çalışma yapmış ve berbat etmiş. Kim kurtaracak bu çalışmayı tabii ki Aycan!

Ya arkadaş bir çalışma bu kadar berbat edilir!
Bu ne Allah aşkına :)

Rengi biraz soluk çıkmış ama inanın güzel oldu :)
Dekupaj, eskitme ile kolay ama şık bir makyaj aynası oldu.

Dekupajın nasıl yapıldığını öğrenmek istiyorsanız TIK TIK

Bu nokta çalışmasını ilk defa yaptım ehhh fena olmadı gibi :)


Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?



5 yorum:

  1. Aycan ellerine sağlık ben eskiyi yenilemeyi bozuğu onarmayı daha çok seviyorum daha kıymetli bence şimdi her ikinizde de bir anısı oldu.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan, önceki halinden eser kalmamis cidden! :)

    YanıtlaSil
  3. eskiyi yenilemeyi çok seviyorum :) hepinize teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.