Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Nisan 2013 Pazar

Çocuk için minyatür mutfak



Bloguma göz atanlar 4 yaşında ki yeğenim için çocuk için makyaj masası yaptığımı biliyorlar.
İşte o cimcime için mutfak yaptım. Biraz uzun bir fotoğraf yazısı olacak umarım beğenirsiniz.

Çocuk için minyatür mutfak

Mobilyacıdan çıkma tahtaları tarif edip bu şekilde yapıştırıp,vidalamasını istedik.
Bozuk çeşme ev de vardı onu da monte ettiler, lavabo yerine ise sırı dökülmüş çinko kase kullandık.
(çeşme ve çinko kap annemin fikri)


Çocuk için minyatür mutfak



İlk fotoğrafta fark ediliyor mu bilmiyorum ama abim o kadar yüksek yaptırmış ki ayakları değil
çocuk, bize bile yüksek geldi o nedenle ayaklarını kestirdik ve sonunda boyamaya başladım.

Çocuk için minyatür mutfak


Yavaş yavaş :)

Çocuk için minyatür mutfak

Peçeteleri yapıştırmaya başladım.




Çocuk için minyatür mutfak



Ocak olarak internetten fotoğraf bulup çıktısını aldım. Daire şeklinde kestirilen plakaların üzerine dekupaj yaptım. (önce griye boyadım)




Boyutlarını bu sayfaya hazırladım. tam boyutu bilmiyorum 10 yada 11 cm çapında olması gerek.
Buna benzer çalışma yapmak isteyen indirebilir.


Çocuk için minyatür mutfak





Çocuk için minyatür mutfak






Çocuk için minyatür mutfak




 Yorumlarınızı bekliyorum :))
Sevgiler





5 yorum:

  1. Valla süper olmuş.elleriniz dert girmesin.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş,ellerinize sağlık.Fıstıkta güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  3. Zahmetli ama çok yaratıcı:)elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. cook guzel olmus amaa..mutfaktan nefret eden ben simdi o prensesin yerinde olmayi ne kadar cok isterdim gule gule kullansin minik rapunzel..sizin de ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  5. çok iyi düşünülmüş.. bayıldım..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.