Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Nisan 2013 Çarşamba

Seramik Çalışmalarım

Herkese Merhaba!
Bu postu daha önce paylaşmak istiyordum ama fotoğrafları toparlamam zaman aldı. Sonunda amacıma ulaştım :) Umarım beğenirsiniz.

Dekoratif tabak. Renkli çatlatma ve beadosphere tekniği uygulanmış.
Üzerindeki Allah yazısını ise uygun boyutta bilgisayarda ayarladım, çıktısını aldım, parşomen kağıdına çizip karbon kağıdı ile tabağa çizdim. (biraz karışık oldu gibi ama değil inanın)



Dekoratif mumluk. Teknik falan yok aslında düz boyama üzerine ise elimde ne varsa yapıştırmışım.


İşte en sevdiklerim uğur böceklerim :)) 
Görüldüğü gibi düz boyama üzerinde ise beyaz noktalar.



Dekoratif tabak. Altın yaldız ile boyadım ve üzerine zift ile eskitme yaptım.
Çok uğraşmıştım bu tabakla düzgün olsun taşmasın hiçbir yere diye ama sonunda istediğim sonuca ulaşmışım.



Valla bu tabak mı? Kase mi? bilemedim. Dekupaj tekniği uyguladım.



Dekoratif Nar. Düz boyadım, üzerine ise sim döktüm. Taşları ise hobi marketlerden bulabilirsiniz.



Dekoratif Şamdan. Beadosphere tekniği ile varak üzerine zift eskitme tekniği uyguladım.



Dekoratif vazo. Beaosphere tekniği ile varak üzerine eskitme tekniği uyguladım.



Kolay transfer tekniği ve kolay transfer yapıldı. Boyama ise ponpon fırçayla yaptım inci beyazı, bordo karışımı renk



4 yorum:

  1. oo süper çalışmalar yapmışsınız.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. ALLAH YAZISI OLANA BAYILDIM, ELLERİNE SAĞLIK HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL....

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar. Özellikle narlara bayıldım. ellerine sağlık canım. Blogunu yeni keşfettim ve bayıldım. Ben yeni blog yazmaya başladım ve bu nedenle yeni keşfettim blogunu.Harika bir blogun var. ellerine sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.