Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Nisan 2013 Pazartesi

Islak Kurabiye


Herkese Merhaba! 
Arada da olsa kolay yapılabilen tarifleri deniyorum bu blogta gördüğüm bisküvi ile yapılan tarifi buldum, yaptım ve paylaşmak istedim. 


Malzemeler
 1 paket kakaolu bisküvi
1 çay bardağı süt
2 yemek kaşığı pudra şekeri
1 yemek kaşığı margarin
1 yemek kaşığı kakao
15-20 adet çekilmiş fındık

Yapılışı 
Bisküvileri robottan (rondodan) geçirdim. Tüm malzemeleri bir kaba koydum ve yoğurmaya başladım iyice yoğurduktan sonra toparlanınca parça parça koparıp  top haline getirdim. Tarifte yağlı kağıdın üzerine koyup buzdolabında 1 saat bekletilmesi yazıyor ama yağlı kağıt yoktu bizde  bende servis tabağını çok az çiçek yağı döktüm öyle dolaba koydum .
Üzerine ise hindistan cevizi serptim istenirse çekilmiş fındık, çam fıstığı dökebilirsiniz.
Not: Ele alınca yuvarlamak zor oluyorsa elinizi ıslatın daha rahat oluyor şekil vermek.



Veee Sonuç :))


Kolay bir tatlı tek olumsuz yanı içinde margarin olması.
Bir daha yaparsam tereyağ koyacağım bakalım nasıl olacak? 





2 yorum:

  1. ellerinize sağlık.çok seviğim bir kurabiyedir.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  2. CANIM AKŞAMA HEMEN DENİYORUM, ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYORLAR.
    TEREYAĞI İLE DENEYİM BAKAYIM NASL OLACAK?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.