Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Nisan 2013 Cumartesi

Missha bb krem

Merhaba!
4 aydır kullandığım Missha bb krem'den bahsetmek istiyorum. Kore sağlık bakanlığı onaylı  içeriği temiz bir marka missha. İlk çıkan bb kremlerden.  
Fondöten kullanmaktan nefret eden biri olarak bu harika ürünü iyi ki almışım diyorum. Kapatıcılığı, güneş koruması, cildi beslemesi harika. Gün boyu yüzümde hiçbir şey yokmuş gibi hafif, maske gibi durmayan bir ürün. Benim cildim karma, o nedenle nemlendirme konusunda sorun yaşamadım. (Kışın cildim kuruyor o zaman bile problem yaşamadım).

Diğer markaların bb kremlerini kullanmadım karşılaştırma yapamam ama missha'nın kapatıcılığı orta kapatıcılıkta bir fondöten gibi, ben sürdükten sonra pudra ile üzerinden geçiyorum.
 Mat bir yapısı yok parlak bir bitişi var.
Ben 20 ml boyunu aldım deneme amacıyla, rengi koyu geldi biraz ama sürdükten sonra renk, cilt ile bütünleşiyor.  
Daha bir dolu özelliği var şuradan bakabilirsiniz.Aynı siteden ürünü temin edebilirsiniz.
Renk no kosunuda 23 no kullanıyorum denemeden almak biraz şans işi fotoğraflar insanı yanıltabiliyor. İlk olarak 20 ml boyunu almak daha mantıklı.

Herkese sağlıklı günler!





1 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.