Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Eylül 2014 Cuma

Bir Alışveriş Anatomisi!

Merhaba!
Offf offf şu anda açlıktan kafam çalışmıyor yemin ederim neyse yemin etmeyeyim ama kafamın çalışmadığı bir gerçek, ben bilgisayara bakıyorum bilgisayar bana bakıyor :)
Ağzımda da bir topan sakız cak cak çiğniyorum annemi sinir ediyorum.
"Ayyy kızzz canım sıkkın" diyerek çirkef ablaya bağlamadan konumuza geçsem iyi olacak,
alışveriş anatomisi dedim, evet bu post bir alışveriş postu ama bildiğiniz alışverişlerden değil :)
Tüm makyaj ve bakım bloglarının bildiği üzere Gratis bayram indiriminde ve bir çok markada %50'ye varan indirimler mevcut, 25-28 eylül tarihlerinde olacak bu indirimde kendimizden geçiyoruz,sanki indirim olunca bedava oluyor :) Kısaca  Gratis indirimde arkadaşlar! 
Ayyy ne uzattım beee.... Sabah 09.00'da kalktım, başka bir şey olsa kalkmam para harcanacak ya hemen kalkarım, dolmuşa bindim Bursa'lılar Gratis Altıparmak caddesinde şube açmış bilmiyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz,  şaka şaka ne kaçıracaksınız yaaaaa... paracıklarınız cebinde kalıyor ne güzel işte :) Şaka bir yana cidden güzel mağaza olmuş, kocaman Essence falan da var, personel ilgili, ne sattığını biliyor en azından. Bir girdim mağazaya kimse yok ohhhh misss rahat rahat gezdim.

İstediklerimi aldım, instagram'da fotoğraflar bile paylaştım, neler aldım peki?

Resim yazısı ekle
The Balm Nude Dude paleti (arkadaşıma hediye)
Garnier su 11.25
Nivea siyah noktalar için bant 11.90
Benri pamuk 2.95
Elseve şampuan 13.90
City color far 1.90
The Balm ruj 12.75

Biraz ihtiyaç alışverişi oldu azalan ve biten ürünlerimin yerlerine yenilerini aldım.
Neden ben bu posta çok anormal bir şey varmış gibi yazdım ki :(
Gayet normal şeyler yapmışım aslında, Gratis çıkışında kolumda bavul gibi çantayla koştur koştur 
dolmuşa yetişeceğim diye nefes nefese kalmam ve dolmuşa dur diye işaret etmeme rağmen durmayıp beni sinir etmesi köpek gibi dilim dışarıda heykele yürüyüp dolmuşa binip eve dönmemi saymazsak.
Bursa'da bu benim için anormal ama İstanbul'da yaşayanlar için gayet normal olan bu anımı sizlerle paylaştığım için mutluyum!

Böyle abuk sabuk bir post oldu kusura bakamyın!
Karnım aç ondan böyle oldu yoksa ben gayet düzgün yazılar yazabiliyorum :)

Hoşçakalın, sevgiyle kalın!







6 yorum:

  1. elseve şampuan ve kremi hiç beğenmedim özellikle de şampuan tekrar almayacağım bir ürün hiçbir etkisi olmuyor malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa bende ilk defa aldım :(( görevli bana şampuanın içine çam terebentin koyuyorum dökülmesini azaltıyor dedi

      Sil
    2. aa yazmayı unuttum kesinlikle o şekilde kullan canım o zaman etkisi olur

      Sil
  2. Alisveris süper olmus, güle güle kullan hepsini :) ve TheBalm harika görünüyor, kadin imaji cok güzel :D

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullanılsın;)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.