Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Eylül 2014 Salı

Kendin yap! Parfüm şişelerinden dekoratif obje çalışması :)

Merhaba!
Şimdi ne yaptın Aycan'cığım neler yazacaksın diye sorular sorular kafanızda biliyorum.
Sakin olun ve kahvenizi alıp hemen postu okumaya devam edin!
Oldukça eğlenceli bir çalışma ile karşınızdayım.
Zülüşün işleri blogunda gördüğüm bu projeyi ne zamandır yapmak istiyordum ama hep bişiler çıkıyordu yapamıyordum, annemin dediği gibi "9 çocukla mağaraya mı kapandım sanki" neden yapamıyordum bende bilmiyorum :) Öyle böyle derken bu çalışmanın videosunu da çekmeyi başardım. Youtube videosu çekmek kolay da ayarlamaları yapıp yüksek çözünürlükle kayıt etmek iş valla, bu konuda yardımlara açığım. 
:((

Bakalım neler yapmışım!

parfüm şişesi

parfüm şişesi boyama
Sıkma mekanizmalarını söktüm ve şişeleri yıkayıp kuruladım.
Cam boyasıyla kapanana kadar boyadım, yaklaşık 4 kat. (Görünen şeffaflık kalmayana kadar)
Her katta kurumalarını beklemek önemli! 

Sonra böyle oldular :)
Videoyu izlerseniz ayrıntıları görebilirsiniz :)




Aslında video daha yüksek çözünürlükte ama movie maker 1280x720 kayıt etmiyor :(
Bellek yetersiz deyip program kapanıyor, bende 1080x720 kayıt ediyorum böyle oluyor youtube'a yüklenince :( Bu video yükleme problemine çare bulamadım, birde tam ekran nasıl kayıt edebilirim movie maker'da bilen varsa yorum yazabilir mi ? Lütfen!  (hint fakiri gibi bilgi dileniyorum yaaaa :)
İzlerken kanalıma abone olmayı unutmuyorsunuz değil mi?


Ben bu  kadar güzel bir projeye sayfalar dolusu methiye düzebilirim ama siz dua edin çok mütevazi bir insanım :)) İltifatları size bırakıyorum :) 

Beğendiniz mi?
Nasıl olmuş?
♥♥♥



8 yorum:

  1. Çok ama çok güzel olmuş bunlar. Boşalan şişeler için çok güzel bir çözüm. Bazılarını atmaya kıyamıyor insan. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. aaaa çok hoş olmuşlar keşke ben de yapsam ya :)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok şık olmuşlar

    YanıtlaSil
  4. çok sevimli olmuşlar Aycancığım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bende var bi sürü şişe dediğin gibi kıyamıyoruz ama sonra bi de bakmışız çöpte :D
    güzel fikir

    YanıtlaSil
  6. hepinize teşekkürler :) hayd parfüm şişelerini boyamaya :)

    YanıtlaSil
  7. cok güzel cok begendım erkek arkadasım cok begendıgı ıcın uc yıldır parfumumu degıstırmıyorum.parfum sıısemı boyayıp resmımızı ıslıcem ve dogum gununde verıcem bundan guzel ne olabılır kı sızınde aklınızda bı fıkır olsun ıstedım. tekrar yınelıyorum supersın. :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.