Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Eylül 2014 Çarşamba

Flormar Passionate Dots pd24 Ruj İncelemesi

Merhaba!
Bugün sizlere salça yaparken sürüp tüm akraba-i taallukatdan "bu ne kı", "nereye gidiyon" gibi gereksiz tepkiler aldığım, annemin "bu ruju dışarıda sürrüp gezmeyeceksin" diye telkinler alıp, gözlerimi devirdiğim, benim bayıldığım iyi ki almışım dediğim ruj olan Flormar'ın Passionate Dots koleksiyonundan 24 numaralı rujunu tanıtacağım :)) offf ne uzun cümle kurdum :)

Pembe  mor bir renk, tatlılığına bakar mısınız?
Ba-yıl-dım.
Sürümü kolay, parlak bitişli yumuşacık bir ruj.
Kalıcılığı gayet iyi.


Evet iddalı bir renk farkındayım, olsun ben çok sevdim :))
Flormar koleksiyon ürünlerini bir süre sonra indirimli olarak satışa çıkarıyor.
Passionate Dots koleksiyonundan olan bu ruju indirimli 6 küsürlü bir fiyata aldım.
Benden mutlusu yok :)


Sevgiler!



4 yorum:

  1. Çok hoş bir renk flormarın bu tonlarda ruju bendede var:)Ve bitene kadar kullanmaktayım:))

    YanıtlaSil
  2. Aynı ruju bende rengine bayılarak almıştım ve severek kullanıyorum. Hakkında yorumlarımı da paylaşmıştım. Güle güle kullanın siz de :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.