Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Ekim 2015 Çarşamba

Flormar Hippi Fest. Allık

Merhaba!
Günlerdir yazamıyorum, bir oraya bir buraya, elekçi karı gibi geziyorum.
Yazacak o kadar yazım var ki, neyse yavaş yavaş sıraya koyup paylaşımlara devam.
Flormar'dan yaptığım alışverişi şuradaki videoda anlatmıştım.
Allıkları çok merak ediyordum ve Hippi Fest. rengini kullandım, haydi incelemeye geçelim o zaman.
Flormar Hippi Fest. Allık
 Bohemian koleksiyonundan olan  allık köpüksü bir yapıya sahip.
Dokunması çok zevkli, yumuşacık bir yapısı var.
Pigmentasyonu çok değil o nedenle elinizi korkak alıştırmanıza gerek yok. Bol bol sürün :)
Renk olarak içinde morluk barından pembe diyebiliriz. Ben sonbahara çok yakıştırdım rengini.
Şuradaki videomda kullandım. (İZLEYİN, İZLETİN)
İçinde sim var gibi duruyor ama yanakta mat duruyor, en azından benim gözlemlerim bu şekilde.
Kalıcılığı ise az, gün içinde tazelemeniz gerekebilir.

Flormar Hippi Fest. Allık
Yeni olduğu için midir bilmem elim hep bu allığa gidiyor.
Severek kullanıyorum.
Flormar'ın büyük indiriminden 5 tl'ye almıştım.
Hatta Flormar ürünleriyle olan çekilişim 19 Ekim'e kadar devam ediyor, instagram'dan katılabilirsiniz.

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair



3 yorum:

  1. bende 03 rengini kullanıyorum benimkinin de pigmentasyonu az ama bazıları bayaa pigmentliymiş :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet instagram'da da öyle bir yorum var, anlamadım :)

      Sil
    2. Evet instagram'da da öyle bir yorum var, anlamadım :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.