Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Ekim 2015 Pazartesi

Pril İle En Hamarat Benim! Acaba Ben Miyim?

Merhaba!
What's up kızlar, nasıl gidiyor hayat?
Benim oldukça hareketli, nerede hareket orada bereket demişler, ayyy ben bu cümleyi
nasıl yazarım ya!! Çok klişeyim, yazmaya yazmaya paslandım ://
Hemen başlıyorum!
24 Ekim cumartesi günü Pril'in lansmanı vardı, ben de davet edildim.
Pril; Açelya Akkoyun ile 7 ili geziyor ve hem basınla hem bloggerlarla etkinlikler
düzenliyor. Etkinlik günü çok yağmur vardı, erken kalkan yol alır dedim 
ve düştüm yollara. Çok güzel bir ortam vardı, zaten tanıdığım blogger arkadaşlarım da oradaydı.
Sohbet, muhabbet derken zaman nasıl geçti anlamadık.

Pril İle En Hamarat Benim


Pril İle En Hamarat Benim
Korupark LaLuz ikramları çok lezzetliydi.
Özellikle kanepelere bayıldık ♥

Pril İle En Hamarat Benim
Açelya hanım biraz üşütmüş, buna rağmen çok sıcakkanlı ve içtendi.
Bloglarımızı tanıttık ve yeni bloggerlarla tanıştık.

Pril İle En Hamarat Benim
Balköpüğü ile de karşılaştık, benziyor muyuz?
Açelya Akkoyun bizi kardeş sandı :)
Benziyorsak yorum atın, benzemiyorsak yine yorum atın :)))

Diğer arkadaşlarımla da fotoğraflarım var ama ışıktan çok kötü çıkmış.
Atacak ajans fotoğrafları sizlerle paylaşırım yine :)

Yani böyle eğlenceli, sohbetli bir etkinlik oldu.
Hediyelerimizde vardı tabii, Türk annelerinin geleneksel "ev hediyesi" borcam ve pril
tablet. Çok büyük bir kutuydu, taşımak ölümdü, poşete de konmadığı için "ayaklı reklam"
olarak gezdik. Bizi gören teyzeler ise "aaa kızım nereden veriyorlar" paketleri diye elimizden
almaya çalıştı :) Sizi gidi meraklı teyzeler siziiii :)  Vermem o benim borcamım, çeyizim,
ne kadar kıymetli, bir kızın hiçbir şeyi olmasın ama borcamı olsun :) 

Pril Road Show etkinlikleri kapsamında bir de yarışma var.
Bulaşık makinesine en hızlı bulaşıkları yerleştiren il birincisi İstanbul'a gidiyor 
ve orada diğer birincilerle kapışıyor. Kazanana Beyaz Eşya seti veriliyor.
Haberiniz ola!


Takipte olmayanın kaynanası cadı olsun :)
periscope/aycanhayatadair




8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :) ucundan azıcık :))) esmer olduğumuz için andiriyoruz sanırım

      Sil
  2. Evet ben de Şafak gibi düşünüyorum. Biraz andırıyorsunuz :))

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı çıkmışsın canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ♥ güzel bakan güzel görüyor ♥

      Sil
  4. Bence de benziyorsunuz. Gülüşünüz de benziyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♥ andırıyoruz :) yoksa biz kardeş miyiz :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.