Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Ekim 2015 Perşembe

Wet'n Wild Comfort Zone Palet İnceleme

Merhaba!
Artık gına geldiğine göre ben de yazabilirim ☻
"Vurur yüze ifadesi bu palet harika bitanesi" yazmasaydım çatlardım ☻
Sonabahar'a yakışan en güzel paletlerden bir tanesi bence, tek farla göz makyajınızı
tamamlayabilirsiniz. 
Wet'n Wild Comfort Zone Palet
 Birbiriyle uyumlu 8 renkten oluşuyor.
Wet'n Wild'in en meşhur paletlerinden. Hem gündüz makyajında, hem gece makyajında
kullanılabilir bonus renklerden oluşuyor, belki de tercih edilme sebebi çok yönlü kullanımıdır.
Sağdan ikinci ve üçüncü yeşil tonlar hariç diğer renkleri severek kullanıyorum.

Wet'n Wild Comfort Zone
Gün ışığında farların duruşu bu şekilde.
Swactlarda far bazı kullanmadım, görüldüğü gibi oldukça pigmentli farlar.
Elinizi değdirmeniz yetiyor, farların hepsi ışıltılı belki de palette tek eksi yan 
mat farın bulunmaması ama bu kesinlikle comfort zone almama sebebi olamaz.

Wet'n Wild Comfort Zone
Flaşlı çekim.
Sağ baştan; 
1) Göz pınarlarını ve kaş altını aydınlatmada kullandığım şampanya rengi.
2) Tek başına tüm göz kapağına sür- çık rengim. Bronz ve şampanya karışımı bir renk.
3) Çok güzel bir geçiş rengi ,kaş kemiğime uyguluyorum. Somon gold karışımı.
4) Neredeyse hiç kullanmadığım ve paletteki en tozutan ve pigmentsiz renk. Su yeşili diyebiliriz sanırım bu tona.
5) Yine tek başına kullanabileceği gibi gölgelendirme de tercih ettiğim bronz kahve karışımı
toprak tonu. Sonbahar ve kışın vazgeçilmezi.
6) Kullanmadığım bir diğer renk koyu zeytin yeşili. 
7) Paletin en pigmentli ve koyu rengi, içinde kızıl ışıltılar bulunan koyu kahve.
8) En sevdiğim renk ♥ Mac'in refil farlarından Club rengine muadil olarak gösterilmesi
sanırım bu palete olan ilginin sebeplerinden. Çok güzel kızıl- mavi yansımalı bir ton.
Sadece bu farı kullanarak harika makyajlar yapabilirsiniz.

Farlar far bazıyla kullanılırsa oldukça kalıcı oluyor.
Ne paleti alsam diye düşünenlere kesinlikle öneriyorum.
Gratislerden 20 tl'ye temin edebilirsiniz.

Wet'n Wild Comfort Zone
Çok güzel değil mi? ♥


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair


7 yorum:

  1. Vurur yüze ifadesi, bu paleti ben de daha yazmadım bitanesi :))

    YanıtlaSil
  2. gerçekten ben de severek kullanıyorum içindeki renkler he gündüze hem geceye uygun :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. en sevdiklerimden biri...

    YanıtlaSil
  4. benim de en sevdiğim far paletlerimden hem renklerin kullanışlılığı hemde yapılarının yumuşaklığı şahane :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.