Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Ekim 2016 Pazartesi

Eski Sandalye Nasıl Boyanır?

Merhaba!
Annemin 37 yıllık sandalyesini uzun zamandır yenilemek istiyordum.
Uzunca süren boya araştırmamdan sonra sonunda hem videosunu çektim
hem boyadım. Şimdi de blogda paylaşma zamanı.

Meşhur sandalyemiz.
1 kez minderi yüzletmiştik, zaten orada burada gezine gezine sonunda benim masamda
kullanılmaya mahkum oldu. Hiç içime sinmiyordu bu şekilde kullanmak.
Aldım elime fırçayı başladım boyamaya. Tabii ilk olarak minderi çıkardım.

Eski Sandalye Nasıl Boyanır?
Polisan'ın x1 su bazlı panel kapı boyası ile boyadım. 
5 kat boyama yaptım. İlk üç katın katları arasında zımpara yaptım.
Son iki katı direk boyadım.
Kuruma süresi 2 saat.

Eski Sandalye Nasıl Boyanır?
Bu fotoğrafta üçüncü kat boyanmış halini görüyorsunuz.
Rölyef pasta ile süsleyeceğim için vernik işlemini halletmem gerekliydi.
İkea'dan aldığım "balmumu verniği" kullandım.
Penye bez ile tüm sandalyeyi sildim.

Eski Sandalye Nasıl Boyanır?
Sandalyenin kenarlarını stencil kalıbı ve rölyef pasta ile kabartma yaptım.
Rölyef pasta işlemini videomda ayrıntılı bir şekilde görebilirsiniz.

Eski Sandalye Nasıl Boyanır?
Rölyef pastayı (solda) antik gold rengi ve kuru bir fırça ile eskittim, renklendirdim.
Peçete dekupaj yapacağım (sağda) kısmı verniklememiştim.
Kestiğim peçetelerin katlarını ayırdım ve peçete dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.
Ardından vernikledim.

Eski Sandalye Nasıl Boyanır?
Son olarak önecesi sonrası fotoğraflar.

Eski Sandalye Nasıl Boyanır?

Eski Sandalye Nasıl Boyanır?
Minderi döşemeciye kaplattık ve  projem bitti :)
Nasıl olmuş, beğendiniz mi?

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair



Videomu buradan izleyebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.